2022; صنعت نفت و گاز در انتظار سال سختی است!

2022;  صنعت نفت و گاز در انتظار سال سختی است!

روز جدید تا پایان سال 2021 و آغاز سال 2022، صنعت نفت و گاز به دنبال متعادل کردن افزایش توزیع سهامداران با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خواهد بود تا نگرانی سرمایه گذاران در مورد نقش صنعت در انتقال انرژی را برطرف کند. انتشار کربن کمتر، سرمایه گذاری بیشتر در منابع انرژی جایگزین و تغییر سبد دارایی ها همچنان چالش های کلیدی صنعت نفت و گاز در سال آینده خواهد بود.

پس از بحران سال 2020، وضعیت شرکت های نفت و گاز اکنون با افزایش جریان نقدی در سال 2021 بهبود یافته است. این شرکت ها به دنبال سود بیشتر در سال 2022 هستند. در سال جدید صنعت نفت و گاز با دوراهی بین تداوم مواجه است. فرآیند کربن زدایی و رونق ذخایر.

اویل پرایس درباره چشم انداز صنعت نفت و گاز در سال آینده نوشت: «انتخاب های استراتژیک برای سرمایه گذاری در انرژی پاک و پاسخ به فشار جامعه برای جبران انتشار کربن، مسائل کلیدی برای همه شرکت های نفت و گاز در سال آینده خواهد بود». بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی علی‌رغم این تصمیم تصمیم به افزایش بودجه خود برای توسعه راه‌حل‌های کم کربن برای سال ۲۰۲۲ گرفته‌اند، اما این شرکت‌ها در تخصیص سرمایه محافظه‌کارانه باقی می‌مانند، دلیل آن واضح است زیرا سهامداران این صنعت خواهان بازدهی بیشتری هستند. هستند.

گفته می شود که شرکت های فعال در صنعت نفت و گاز به دنبال رضایت سهامداران برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستند. انتشار کربن کمتر، سرمایه گذاری بیشتر در منابع انرژی جایگزین و تغییر در موقعیت دارایی ها همچنان از موضوعات کلیدی چشم انداز صنعت نفت و گاز در سال آینده خواهد بود.

تا پایان سال 2021 و آغاز سال 2022، صنعت نفت و گاز به دنبال متعادل کردن افزایش توزیع سهامداران با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خواهد بود تا نگرانی سرمایه گذاران در مورد نقش صنعت در انتقال انرژی را برطرف کند. انتشار کربن کمتر، سرمایه گذاری بیشتر در منابع انرژی جایگزین و تغییر سبد دارایی ها همچنان چالش های کلیدی صنعت نفت و گاز در سال آینده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید