22 پروژه راهداری در استان قزوین در حال بهره برداری است


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893258

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت 22 پروژه بزرگراهی با اعتبار 122 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد حقلتفی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به بهره برداری از 22 پروژه راهداری در استان قزوین در هفته دولت گفت: این تعداد پروژه شامل تعمیر، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی، فرعی و اصلی خواهد بود. در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه های 91 کیلومتری در مجموع 122 میلیارد ریال هزینه شده است.

حق لطفی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت حفاظتی بزرگراه قزوین – کرج و جاده کنارگذر و عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای بوئین زهرا – دانصفهان، قزوین – بهرام آباد – الموت، بهسازی و آسفالت محور قزوین – بوئین زهرا، زین. آباد – قلعه گنجی، محور قدیم و بزرگراه قزوین – رشت و شمی شاپ – دانسفهان از پروژه‌های مهمی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه های قابل بهره برداری مربوط به راه های روستایی است، گفت: بهسازی و آسفالت راه های روستایی هلدر، خرمپسته – راضی آباد، شفران، فشالنج، سهس آباد، ماندرآباد، حصار ولی سر، بکندی، میاندره، ترژان- راه های روستایی توینان، کلمین- عباسک، کازندقی و آلتین کش- سیردان از جمله راه های روستایی هستند که این روزها مورد استفاده رسمی قرار گرفته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: این پروژه ها با استفاده از حداکثر ظرفیت و توانمندی های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اجرا و به بهره برداری رسیده است.

استان قزوین 6705 کیلومتر راه دارد که یک هزار و 372 کیلومتر آن بزرگراه و 5 هزار و 332 کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید