220 هزار کمک در کشور شناسایی شد/ضرورت فعالیت موثر جامعه قرآنی در فضای مجازی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حمید مجیدی مهر رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مرکزی و تجلیل از واقفان در فرهنگسرای شهر اراک گفت: تاکنون 220 هزار وقف در کشور شناسایی شده است که ظرفیت عظیمی دارند. در اختیار مردم قرار گرفته و 75 درصد وقف های کشور به عزاداری امام حسین (ع) اختصاص دارد.

مجیدی مهر گفت: امروز شاهد تاثیر اتفاقات تلخ در فضای مجازی بر کشور بودیم، امروز گروهک های منافقین در کشورها سلاح های خود را زمین گذاشتند و به دلیل آگاهی از قدرت فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب جعلی در فضای مجازی کردند. فضا.”

وی ادامه داد: فضای مجازی بسیار قدرتمند است و سوال اینجاست که ما در این فضا چه کرده ایم و جایگاه جامعه قرآنی در یک نقشه بزرگ مجازی کجاست؟

رئیس امور قرآنی سازمان وقف و امور خیریه کشور گفت: بیان بیانیه در حمایت از نیروی انتظامی یا اظهارات دیگر، آیا این رسالت جامعه القرآن است؟ آنها مهم هستند، اما نه همه چیز.

مجیدی مهر به کارهایی که جامعه قرآنی عمدتا در صفحه خود انجام داده و چقدر در جذب فالوور موثر بوده است، اشاره کرد. وی افزود: امروز جامعه قرآنی و دینی باید در جاهای مختلف این ظرفیت را داشته باشد که اگر روزی هیچ یک از رسولان فعال نشد، رسولان قرآن فعال شوند.

وی ادامه داد: امروز باید یک پایگاه مردمی قابل اعتماد ایجاد کنیم و مردم ما باید ببینند کسانی که به متدین و مؤمن شناخته می شوند در سطح آنها زندگی می کنند.

رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: وظیفه تشویق مردم به امور خیریه وظیفه جامعه قرآنی است که باید مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید