2800 تن دام در باخمایی توزیع شد

ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784168

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی از ادامه روند توزیع مواد اولیه دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون مواد اولیه شامل جو، ذرت، کنسانتره و سبوس بین صنعتی و صنعتی توزیع شده است. کشاورزان روستایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا راهدار بهمئی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس از ادامه روند خدمات رسانی در توزیع مواد اولیه دام در این شهرستان خبر داد و گفت: از سال گذشته 2800 تن مواد اولیه تولید شده است. پرورش دهندگان صنعتی و روستایی از جمله جو، کنسانتره و سبوس رواج زیادی دارند و این روند همچنان ادامه دارد.

راهدار بهمئی ادامه داد: این خدمات دولت برای حمایت از تولید و کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار بوده و عرضه این مواد اولیه با قیمت دولتی انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی با تشکر از همکاری دهیاران و دهیاری ها بر لزوم توزیع دقیق مشارکت ها و توزیع عادلانه با کمک همکاران جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وی همچنین از سرپرستان درخواست کرد و گفت: از همکاری خوب ناظران برای توزیع عادلانه نهاده ها تشکر می کنم و با توجه به حساسیت مشارکت بر لزوم همکاری دقیق تر همکاران و مردم در جهت دقیق و هدفمند تاکید کردم. توزیع ورودی ها. ورودی ها.”

راهدار بهمئی افزود: با توجه به وضعیت خشکسالی و آتش سوزی های متعدد در مراتع بهمئی در سال های اخیر، سازمان دام و پشتیبانی امور دام استان به لزوم اختصاص سهمیه بیشتر به بهمئی اشاره و خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید