30 دفتر پرمصرف در استان زنجان کارت زرد گرفتند


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877086

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: هر اداره ای که در ساعات اداری از ساعت 7 تا 13:30 حدود 30 درصد کاهش مصرف برق نداشته باشد، کارت زرد دریافت می کند و در مرحله دوم در صورت تکرار مصرف زیاد، کارت زرد دریافت می کند. برق قطع خواهد شد خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام جوادی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه برای حفظ منابع ملی تلاش می کنیم، گفت: با همکاری خوبی که بین کشاورزان و صنعت وجود دارد، توانسته ایم از قطعی برق در بخش های مختلف از جمله خانوارها جلوگیری کنیم.

وی افزود: 15 هزار مگاوات کسری در تولید برق وجود دارد اما این کسری با طرح های مختلفی از جمله تغییر ساعت کار، ابلاغ ادارات، تعطیلی اداراتی که تمایلی به همکاری ندارند پوشش داده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه مصرف برق در دفاتر مرکز نظارت بر توزیع برق روزانه رصد می شود، گفت: در صورت عدم کاهش، کارت زرد دریافت می کند.

وی افزود: تاکنون بیش از 30 کارت زرد برای این دفاتر صادر شده که در صورت تکرار، علاوه بر قطعی برق، اسامی رسانه ها نیز اعلام می شود.

جوادی خاطرنشان کرد: پایداری شبکه برق مستلزم همکاری همه مردم است و صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار می دهند که البته با ایجاد محدودیت هایی این پایداری وجود دارد و آنچه در نظر گرفته شده جلوگیری از قطعی برق در بخش خانگی است برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید