300 مگاوات برق تولیدی در استان زنجان اضافه می شود / مشکلات پتروشیمی ایجرود حل می شود


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816296

استاندار زنجان با اشاره به افزایش ظرفیت تولید برق در استان زنجان گفت: با تلاش های انجام شده از اوایل تابستان آینده 300 مگاوات برق به تولید برق استان اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در جلسه هیات مدیره با بیان اینکه نوروز فرصت مناسبی برای مدیران برای برنامه ریزی برای سال آینده است، اظهار کرد: مدیرانی که از روزمرگی رنج می برند؛ مدیرانی که از روزمرگی رنج می برند و در این ایام نوروز فرصت مناسبی برای برنامه ریزی مدیران برای سال آینده است. تعطیلات که پر از پیچیدگی است، نه سرگرم کننده است و نه راحت.

وی با بیان اینکه بر اساس درخواستی که از ریاست جمهوری داشتم در سفر رئیس جمهور 499 میلیارد تن اعتبار به دستگاه های اجرایی استان اعطا شد، گفت: مدیران باید تا پایان فروردین گزارش کار انجام شده را بدهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه هایی مانند جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، دانشگاه های استان و غیره گفت. دریافت اعتبار در سفر رئیس جمهور گفت: مسئولان دستگاه باید پاسخگوی استاندار و مردم باشند.

وی گفت: از دستگاه ها می خواهم برنامه یک ساله خود را تدوین و به استاندار ارائه کنند. آژانس ها ممکن است برنامه های خود را بر اساس شاخص های کمی تنظیم کنند.

افشارچی با تاکید بر افزایش بهره وری دستگاه های خدمات رسان در استان افزود: متاسفانه سالانه 300 میلیون مترمکعب آب از چاه های دارای مجوز در استان برداشت می شود.

او گفت: «ما مدیر روزانه نمی خواهیم. ما مدیری می خواهیم که بداند چه کار می کند.

استاندار زنجان گفت: تی پی پی آرین با تلاش هایی که برای رفع مشکل انجام شد مشکل داشت و با این اتفاق از ابتدای تابستان به تولید برق در استان 300 مگاوات برق اضافه می شود.

وی با بیان اینکه سد ماراش و نود طی دو تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: تلاش برای انتقال آب به داندی و روستاهای آن در حال انجام است.

افشارچی با بیان اینکه با تلاش های انجام شده مالیات سه شرکت بزرگ اسنان که دولتی محسوب می شد در اختیار استان قرار می گیرد، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی در سال آینده ظاهر می شود که اتفاق مثبتی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون زنجان – مشهد در فرودگاه زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: برای برقراری پروازهای طولانی مدت مختلف در استان به دنبال سرمایه گذار هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات حاد پتروشیمی ها در حال حل شدن است و دیوان محاسبات کشور وارد این موضوع شده است، گفت: امیدواریم در یکی دو سال آینده به جایی برسیم که شرمنده مردم نباشیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید