3000 گردان بسیجی آماده دفاع از انقلاب / برنامه بسیج بر اساس سند اعلامی گام دوم انقلاب اجرا می شود.

ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785311

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 3000 گردان نظامی بسیج آماده اند تا در صورت نیاز وارد عرصه شوند و از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کام فردا، سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دیدار آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب گفت: برای اهداف اعلام گام دوم انقلاب است و از سال 1401 برنامه جدی این نهاد بر اساس سند اعلامیه گام دوم فعالیت خواهد کرد.

وی به وظایف بسیج در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: تقویت پایه های مقاومت در مساجد با محوریت مساجد در فعالیت های مردمی بسیج، احیاء و تحقق محلات اسلامی، تقویت بعد فرهنگی و ارزشی بسیج، تمرکز بر ایرانی بودن. و سبک زندگی اسلامی، فرهنگ کار و تولید، فرهنگ خانواده، تولد و ازدواج ساده، نشاط و سرگرمی اسلامی، مقابله با آسیب های اجتماعی، ایجاد طرح در فضای مجازی و مقابله با عملیات روانی، راه اندازی و تقویت شبکه مردمی فضای مجازی و فعالیت های آموزش و پرورش بسیجیان با همکاری طلاب حوزوی. یکی از ماموریت های مهم بسیج در گام دوم انقلاب بود.

سردار سلیمانی به آمادگی بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج علاوه بر 3 هزار گردان نظامی آمادگی دارد در صورت لزوم وارد میدان شده و از انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی به حضور فعال بسیج در امر مبارزه با ولیعهد اشاره کرد و گفت: بسیج در چارچوب طرح شهید قاسم سلیمانی اقدامات بسیار مهمی در تشخیص فعال و افزایش اسکن واکسیناسیون از خود بر جای گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج در ایام فوران تاج، ماهانه هزار میلیارد تن کمک معیشتی به نیازمندان در قالب طرح کمک های مومنانه ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید