36 هزار قطعه جوجه رایگان در آذربایجان غربی توزیع می شود


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855128

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی:

رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: به همت جهادگران بسیج سازندگی آذربایجان غربی 36 هزار قطعه جوجه رایگان بین خانواده های مستضعف و کم برخوردار مناطق روستایی استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: برخی مواقع فیلم ها و عکس هایی از انهدام و معدوم سازی تعدادی مرغ در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که اگرچه احساسات عمومی را برمی انگیزد، اما انتقادات زیادی را برانگیخته است. اصحاب رسانه و نخبگان، در این راستا، جهادگران تحقیقات میدانی را برای علت یابی و پیشگیری از آن آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری های زیاد و مشکلات مالی مرغداران منجر به چنین تصمیمی شده است، گفت: در این راستا با سازمان جهاد کشاورزی استان وارد مذاکره شدیم تا این جوجه ها را در اختیار بسیج سازندگی قرار دهیم. آنها پرورش دارند، رایگان توزیع می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با بیان اینکه در مرحله اول 36 هزار قطعه جوجه سه روزه و پنج روزه در روستاها توزیع می شود، گفت: امروز اولین اقدام در این حوزه انجام شد و توزیع انجام شد. جایی در ارومیه.” از فردا کارکنان گروه های جهادی روستایی در سایر شهرستان ها توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه طرح توزیع رایگان جوجه های سه روزه و پنج روزه در استان در حال اجراست، اضافه کرد: فاز اول این طرح در استان ما آغاز شده است.

رحمانی با بیان اینکه 1320 گروه جهادی روستایی در این منطقه حضور خواهند داشت، گفت: مرحله دوم پس از اعلام جهاد کشاورزی در استان انجام می شود.

وی گفت: در این شرایط تحریم های سرکوبگرانه کشور باید شرایطی را برای جهش تولید در همه حوزه ها از جمله طیور فراهم کند تا علاوه بر تامین نیاز کشور، صادرات نیز توسعه یابد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: البته این امر مستلزم همکاری دست اندرکاران اعم از تولیدکنندگان، اتحادیه ها و دستگاه های دولتی برای اصلاح روند فعلی قیمت و بهبود وضعیت تولیدکنندگان جوجه های گوشتی و جوجه یکروزه است. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید