40 درصد مشترکان برق البرز پاداش گرفتند/ 3 روز پایان این هفته; گرم ترین روزهای سال


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890331

محمدمهدی بهرامی گفت: 40 درصد مشترکان خانگی استان البرز پاداش گرفته اند و مصرف آنها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی بهرامی معاون خدمات مشترکین اداره برق استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: با همکاری مردم، کشاورزان و صنعتگران استان از ابتدای سال جاری تاکنون با پایداری شبکه مواجه بوده ایم. فصل گرم است و ما با قطعی های گسترده برق روبرو نبوده ایم.”

بهرامی افزود: 3 روز باقیمانده تا پایان هفته جاری گرم ترین روزهای سال در کشور خواهد بود و در صورت عدم استفاده مردم از لوازم پرانرژی بین ساعت 12 تا 18 شاهد قطعی نخواهیم بود. البته گرما در جنوب کشور شدید است.

وی با اشاره به اینکه تذکرات لازم به ادارات پرمصرف البرز داده شد و مجبور شدیم برق آنها را قطع کنیم، گفت: 40 درصد از مشترکان مسکونی استان پاداش گرفتند و مصرف آنها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

بهرامی تصریح کرد: اگر الگوی مصرف 300 کیلوواتی را معیار قرار دهیم بین 75 تا 80 درصد مشترکان از الگوی مصرف پیروی می کنند، امسال مدیریت تقاضای خوبی وجود داشت و صنایع مجبور شدند یک روز در هفته مصرف خود را به صفر برسانند.

وی در خاتمه گفت: پارسال قطعی های گسترده در مناطق مختلف وجود داشت و شرایط در البرز شدید بود اما امسال تعداد قطعی ها به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید