40 نیروی شیعه در جهان وجود دارد

سردار بهرام حسینی مطلق ظهر شنبه در مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی 1401-1400 که در دبستان دخترانه شاهد شهیدان نیک نژاد در ربع سوم کرج برگزار شد ، اظهار داشت: در تاریخ مدرن ، دو رویداد مهم ، از یکدیگر مهمتر بود.

وی با بیان اینکه اولین اصل پیروزی انقلاب اسلامی یک پدیده بسیار بزرگ بود گفت: برای بسیاری باورنکردنی بود که امام راحل (ره) با حکومت الهی خود در این شرایط استبدادی پیروزی انقلاب و مردم آن شخص را به ارمغان بیاورد. به

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب باعث مرگ جوانان ما برای دین و کشور شد. برایان در قلب انقلاب ما ، به تمام معنا ، مناسب است که از کلمه انقلاب استفاده کنیم ، زیرا همه چیز تغییر کرده است.

و پاشاهره وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رویدادهای مهم در دوران کنونی وقوع جنگ تحمیلی است ، تصریح کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به دفاع مقدس قربانیان تبدیل شده است ، زیرا آنها 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و ما با دست خالی دفاع کردیم. اما سربلند بیرون آمدیم

سردار حسینی مطلق با بیان اینکه دفاع مقدس ما را در دفاع و تثبیت م effectivelyثر انقلاب وادار کرد ، گفت: ما به دنیا نشان دادیم که می توان از ارزش های ملت پاسداری کرد و به هیچکس وابسته نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه همیشه این سال مطرح می شود که چرا جنگ علیه ما رخ داده و می توان جنگ را متوقف کرد ، گفت: ما قبلاً جنگهای زیادی را علیه کشورمان متوقف کرده ایم.

رئیس عملیات گفت: متأسفانه ما در سالهای 1958 و 1959 این بازدارندگی را نداشتیم و کل استراتژی جنگ در دست نیروهای آمریکایی بود و نیروهای مسلح ما به شکل حباب بلند شده بودند. نیروهای امنیتی ستاد کل نیروهای.

وی ادامه داد: بنابراین وقتی مشاوران آمریکایی از کشور ما اخراج شدند ، یکی مربوط به قدرت نظامی کشور ما بد خالی.

سردار حسینی مطلق گفت: کار با سلاح برای نیروهای مسلح دشوار بود و ارتش به هم ریخته بود و زمانی بود که سپاه تازه تأسیس شده بود و آمادگی جنگ را نداشت ، بنابراین در سال 59 ما بازدارندگی نداشتیم و دشمن هم نبود. از ما می ترسد..

وی با بیان اینکه راه بعدی جلوگیری از جنگ ، ایجاد اتحاد با کشورهای متفق بود ، اظهار داشت: ممکن است دشمن از این اتحاد بترسد ، اما این اتحاد امکان پذیر نیست زیرا امام دستوراتی داده بود و انقلاب را به گونه ای معرفی کرده بود که حتی دوستان ما نیز معتقد بودند در آن. سخت بود.

وی افزود: کشورهای دوست جرات نمی کردند با ما ائتلاف کنند ، هرچند برخی از آنها با ما بودند و تا نیمه راه با ما بودند ، اما هیچ ائتلاف قوی برای توقف دشمن شکل نگرفت.

حسینی مطلخ گفت: ما با دستان خالی ، بدون قدرت نظامی و با غیرت اسلامی و ایرانی در برابر دشمن ایستادیم ، امام این راه را انتخاب کرد که سخت بود ، اما هشت سال بعد نتیجه آن را دیدیم.

وی گفت: امروز ، 42 سال پس از انقلاب ، این روزها را جشن می گیریم زیرا دشمن به هیچ یک از خواسته های او عمل نکرده است که یکی از آنها این بود که با رسیدن به تهران کشور و جمهوری اسلامی را نابود کند.

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی مانند است یک بمب منفجر شد و همه مسلمانان و شیعیان را به حرکت وا داشت ، بنابراین آنها می خواستند این انقلاب را دفع کنند.

وی گفت: “امروز ، یک عراقی که زمانی در اربعین بی علیه ما در جبهه بود. با حوصله آنها منتظر شیعیان ایرانی هستند و می گویند اربعین بدون ایران فایده ای ندارد.

فرمانده مطلق اظهار داشت: برین اساس مقاومت شهدای عزیز منجر به چنین نتایج ارزشمندی شد.

وی افزود: اربعین به نمایشی از قدرت اسلام و شیعیان در جهان تبدیل شده است و امروز اربعین به یک حرکت سیاسی تبدیل شده است.

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: حرکت اربعین به نوعی نمایش قدرت اسلام و شیعیان در جهان تبدیل شده است که باعث ترس دشمنان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید