4200 گروه جهادی در آذربایجان غربی فعال هستند/ اجرای 379 طرح آبرسانی در روستاهای فقیرنشین


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893844

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: 4200 گروه جهادی در آذربایجان غربی فعال هستند و 379 طرح آبرسانی در روستاهای فقیرنشین در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، سردار حبیب شهسواری در همایش سران جهاد در محرومیت زدایی اظهار داشت: جهاد شاهکارهای بزرگی هم در بین مردم و هم در دفاع مقدس خلق کرده است.

وی افزود: هر زمان که نبض نظارتی دولت به عنوان نبض سلامت جامعه خدشه دار شد، در زمان وقوع سیل و زلزله در کشور، همه ذهن ها به دنبال بسیج سازندگی بودند و بسیج سازندگی کلید حل مشکلات مردم بود. .

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: بسیج سازندگی با سرمایه و گنجینه ارزشمند مردم ارتباط دارد و تقویت آن همواره ادامه خواهد داشت.

سردار شهسواری گفت: فعالیت 4200 گروه جهادی در آذربایجان غربی در واقع 4200 چادر و کانکس مستحکم برای محرومان است، ما طرفدار مردم هستیم و در کنار مردم خواهیم ماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۵ شهید تاج در استان داریم، افزود: بسیجیان در خط مقدم درمان کرونا، پوشش و تشییع قربانیان کرونا بودند و در واقع معجزات بزرگی توسط شما بسیجیان رقم خورد. “

وی تاکید کرد: شما بسیجیان بزرگی هستید و هرجا سیل، زلزله، ساختن مسکن، خانه بهداشت، مسجد، مدرسه و… می آید حتماً در رکاب مستضعفان ایستاده اید.

سردار شهسواری گفت: بسیج سازندگی با سرمایه و گنجینه ارزشمند مردم همراه است و همیشه نزد مردم و برای مردم خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید