46 میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان گندم استان زنجان واریز شد


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884961

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در مناطق سردسیری که منطقه شمال غرب کشور را در بر می گیرد، پرداخت مطالبات گندم کشاورزان 15 تا 20 روز به تاخیر افتاده است، گفت: تا 19 تیرماه، مطالبات گندم کاران استان پرداخت و 46 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولیاله زمانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه اوایل سال جاری مازاد گندم از کشاورزان بازخرید شد و پرداخت مطالبات به روز انجام شد، گفت: این روزها وارد پیک اصلی خرید گندم در سراسر کشور شده ایم و این امر باعث تاخیر در پرداخت گندم شده است. مطالبات کشاورزان.”

وی با بیان اینکه کشاورزان استان های گرمسیر چندین ماه زودتر محصول خود را برداشت کرده اند و دولت در حال خرید است، گفت: تمامی خریدها و پرداخت ها در این استان ها نیز به موقع انجام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در مناطق سردسیری که منطقه شمال غرب کشور را شامل می شود، پرداخت مطالبات کشاورزان بابت گندم ۱۵ تا ۲۰ روز به تاخیر افتاده است، ادامه داد: تا تیرماه ۹۷ 10 مطالبات گندم کاران استان پرداخت و 46 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده، پرداخت مطالبات کشاورزان برای گندم به روز می شود، گفت: بر اساس اعلام کشور 15 هزار میلیارد تومان برای خرید گندم و پرداخت بهای محصول در کشور اختصاص می یابد. .

وی یک بار با اشاره به اینکه تا 10 تیرماه نزدیک به 89 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده که بیش از 3 برابر خرید سال گذشته بوده است، گفت: 29 مرکز تجاری در شش شهرستان زنجان، ایجرود، سلطانیه، ماهنشان، فعال ابهر و خدابنده گندم تولیدی کشاورزان را خریداری می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مطالبات تا 19 تیرماه پرداخت شده و اکثریت مطالبات باقیمانده گندمکاران نیز در این هفته پرداخت می شود و امیدواریم تا 20 تا 25 ماه آینده تمامی مطالبات پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه اداره غله هیچ گونه دخالتی در پرداخت مطالبات گندم کاران ندارد، گفت: هر گونه واریزی که واریز شود توسط ستاد کانال یابی یارانه ها در بانک کشاورزی واریز می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب گندم کاران واریز می شود. زمان.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام سازمان جهاد، میزان گندم خریداری شده در استان در سال جاری به 220 هزار تن می رسد، گفت: پیش بینی ها همیشه دلیل بر صحت نیست چرا که بوده است. قبلا اعلام شده بود که میزان خرید 350000 تن خواهد بود.

وی همچنین در خصوص خرید دانه روغنی کلزا گفت: 224 تن کلزا از کشاورزان خریداری و 530 میلیون تومان به حساب آنها واریز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید