52 خدمات توانبخشی به دانش آموزان ممتاز ارائه می شود


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916007

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی هدف ما را فراهم آوردن شرایط برای رشد خانواده ها همزمان با دانش آموزان عنوان کرد و گفت: تفاهم نامه هایی با سازمان بهزیستی منعقد کرده ایم. در حال حاضر 52 خدمت توانبخشی به دانش آموزان ممتاز ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در همایش روز جهانی معلولان با بیان اینکه دانش آموزان راهبردی ترین سرمایه ما هستند، اظهار داشت: دانش آموزان راهبردی ترین سرمایه ما هستند. وی بیان کرد: از نظر ما تفاوتی بین دانش آموزان وجود ندارد، فقط برخی از دانش آموزان تفاوت هایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معتقدیم باید شرایط لازم را برای رشد و شکوفایی همه دانش آموزان فراهم کنیم، گفت: انتظار داریم با توجه به نیاز دانش آموزان و حقوقی که دارند شرایط لازم را فراهم کنیم. حق تحصیل و حق رشد و پیشرفت از جمله حقوق این دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی درجات مختلفی دارد، اولین سطح آن را شناخت حقوق همه دانش آموزان دانست. مایه مباهات ماست که برای احقاق حقوق دانش آموزان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

طرفی حسینی با بیان اینکه هدف ما فراهم آوردن شرایطی است که خانواده ها در کنار دانش آموزان رشد کنند، گفت: هدف ما توانمندسازی دانش آموزان است. با سازمان اجتماعی تفاهم نامه امضا کردیم. در حال حاضر 52 خدمت توانبخشی به دانش آموزان ممتاز ارائه می شود.

وی با بیان اینکه توانبخشی همه دانش آموزان را فراهم می کنیم، گفت: برای آمدن و رفتن دانش آموزان تصمیم گیری می کنیم. وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای تسهیل شرایط این دانش آموزان انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید