روز ملی پارالمپیک با حضور دانش آموزان ممتاز برگزار می شود


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902135

دیدار رئیس کمیته ملی پارالمپیک با نمایندگان نهادها

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در آستانه روز ملی و هفته پارالمپیک با نمایندگان دستگاه ها دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایندگان تشکل های عضو روز ملی و هفته پارالمپیک با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک دیدار کردند.

خسروی وفا در این دیدار اظهار داشت: 24 مهر به عنوان روز ملی بازی های پارالمپیک که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، پس از چندین سال که به دلیل شیوع کرونا به صورت نمادین و با تعداد محدود برگزار شد. تعطیلات ویروسی و قبلا آلودگی هوا امسال در پانزدهمین دوره خود در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی با حضور جامعه ورزش پارالمپیک به ویژه دانش آموزان مدارس استثنایی برگزار می شود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: رئیس کمیته پارالمپیک آسیا مهمان ویژه و میزبان وزیر محترم ورزش و جوانان است که با حکم وزیر، سخنان رشید رئیس کمیته پارالمپیک آسیا آغاز خواهد شد. و انتشار پیام تصویری پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشن فرصتی است تا دانش آموزان دارای معلولیت با ورزش های پارالمپیک آشنا شوند و به فعالیت و به طور کلی ورزش تشویق شوند و در محل خود محیطی برای تیم های ورزشی از رشته مورد علاقه خود ایجاد کنند. residence.commend و می توانند به توانایی های خود در ورزش افتخار کنند.

خسروی وفا گفت: نهادهای مختلف می توانند در ایجاد این شرایط مساعدت مناسبی داشته باشند و با توجه به وظایف مصوب و ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست محترم جمهوری کمک موثری در تحقق شعار تحرک داشته باشند. توانمندسازی و تجلیل از معلولان و جانبازان نظامی».

در این جلسه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، مدیرکل تربیت بدنی وزارت کار و امور اجتماعی، رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، روسای فدراسیون های پیشکسوتان حضور داشتند. و معلولان نابینا و کم بینا، رئیس فدراسیون سوارکاری، دبیر فدراسیون تکواندو، نماینده فدراسیون ورزش های دانش آموزی، نمایندگان سازمان انحصاری آموزش و پرورش، معاونت. وزارت آموزش و پرورش، سازمان ورزش شهرداری تهران، تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج ورزش، سازمان بهزیستی، وزارت نفت و وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی حضور داشتند و گزارشی از ارائه مجموعه های تحت پوشش ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید