52 موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین تشکیل شد


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891407

سالک از فعالیت 52 موکب در خراسان جنوبی در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: از این تعداد 8 موکب در کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، موسی جوینده صبح یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با جمعی از موکب های اربعین حسینی اظهار داشت: تاکنون 52 موکب در خراسان جنوبی تشکیل و برای آنها مجوز صادر شده است. .

رئیس ستاد احیای بقعه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه از این 52 موکب هشت موکب به استان خدمات رسانی می کنند، افزود: این موکب ها پس از روزهای پایانی صفر و زمان بازگشت زائران پاکستانی به آنها خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: در دوران پیش از کرونا حدود 80 هزار زائر پاکستانی را در خراسان جنوبی اسکان دادیم.

سالک بیان می کند: در ایام اربعین تمام تلاش ما این است که سایت کاظمین خراسان جنوبی بتواند به خوبی به مداحان امام (ع) خدمت کند.

رئیس ستاد مرمت آرامگاه در خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه در فصل گرما قرار داریم یکی از نیازهای جدی آب و یخ و سیستم های سرمایشی است، تاکنون یخ ساز، یخچال و دستگاه بسته بندی آب آماده شده است تا ممکن است در ایام اربعین خدمات ارائه دهد. برای استفاده زائران

وی خاطرنشان کرد: تیم سوم ما هم اکنون برای بحث های زیرساختی راهی عراق شده و تا پایان عملیات اربعین در آن کشور حضور خواهند داشت.

سالک با تاکید بر اینکه اربعین امسال با همه سال ها متفاوت است، تاکید می کند: مردم با وجود همه سختی ها به خوبی از پس کار برمی آیند و برای این منظور از توان خیرین استفاده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید