خدمات رسانی به 35 موکب خراسان جنوبی از اربعین تا کاظمین


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897284

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اعلام کرد؛

سالک گفت: 35 موکب از خراسان جنوبی به زائران اربعین حسینی در محل صاحب الزمان(عج) شهرستان کاظمین خدمت رسانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، موسی جاوینده شامگاه سه شنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران کاظمین اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی به دلیل ایمان دیرینه به اهل بیت(ع) از دیرباز به مناسبت عاشورا برخورد ویژه ای داشته اند. ، اربعین و قیام امام حسین ع) داشته است

رئیس تیم توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی ارادت خاصی به امام حسین (ع) دارند و هر سنگی را برای اربعین حسینی به جای می گذارند و به معنای واقعی سخاوتمند هستند. .

وی در خصوص نقش مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی حسینی در اربعین گفت: امکاناتی که مردم خراسان جنوبی در این راهپیمایی بزرگ در اربعین ارائه کردند بی نظیر است و نشان از عظمت مردم استان دارد.

سالک با اشاره به اینکه مکان صاحب الزمان(عج) در خراسان جنوبی قرار دارد، افزود: این مکان شهری بزرگ از کوچکترین نیازها تا بزرگترین نیازهای زائران این شهر است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی معظم له خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: از دو ماه قبل اقدامات ایجاد این مرکز خدماتی به طول 450 متر و عرض 350 متر در شهرستان کاظمین اجرا شده است. در هیچ کجای عراق در ایام اربعین این نوع سایت توسط هیچ استانی اجرا نشد. شروع نشده است.

وی با بیان اینکه 35 موکب در سایت کاظمین خراسان جنوبی مستقر شدند، ادامه داد: این موکب ها خدمات و امکانات رفاهی زیادی را در زمینه های پذیرایی، نانوایی و … به مداحان حسینی ارائه می کنند.

سالک در پایان تصریح کرد: یکی از زیبایی های اربعین حسینی تجلی وحدت همه مردم از هر مذهبی در این پیاده روی بزرگ است و امسال عراقی ها برای اولین بار همراه با موکب های استان خراسان جنوبی حضور دارند. در کاظمین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید