55 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دلیجان رونمایی می شود/ کتاب «خون و نمک» تقدیم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته بسیج 55 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری در دلیجان برگزار می شود.

نباتی بیان کرد: تربیت جهادگران بسیجی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و اجرای طرح شهید سلیمانی برای خدمات رسانی به بیماران عروق کرونر از مهمترین برنامه های سپاه در ناحیه بسیج دلیجان در هفته بسیج است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه خدمات پزشکی رایگان، اسکن نذورات، خدمت رسانی به میز کارکنان، همایش بزرگ دولت بسیج و طراحی اردوگاه محله اسلامی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در دلیژان است. “

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان افزود: 300 بسته معیشتی و لوازم التحریر در قالب کمک های مومنانه و پویش «همکلاسی نیکوکار» به خانواده های نیازمند شهرستان اهدا می شود.

نباتی با اشاره به افتتاح کتاب «خون و نمک» همزمان با هفته بسیج با حضور سردار جعفری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دلیجان گفت: همایش سواد رسانه ای از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است. دلیجان.

وی خاطرنشان کرد: ساخت 10 واحد مسکونی با کمک خیران برای خانواده های تحت پوشش کمیته مددکاری و بهزیستی دهلی در دستور کار بسیج این شهرستان قرار دارد و یک واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول در محل این شهرستان اعطا می شود. همزمان با هفته بسیج

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید