5500 شهر حاشیه شهر بوینورد دارای خدمات بیمه درمانی رایگان هستند


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810233

محسن رعنایی گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی پوشش بیمه ای محلات حاشیه نشین و کم برخوردار که از دی ماه امسال آغاز شده است، تاکنون در استان خراسان شمالی 5 هزار و 535 نفر از ساکنان این محلات شناسایی و تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار گرفته اند. آنها آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رعنایی مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک با بیان اینکه پس از دریافت دفتر خدمات هفتگی در محلات و حاشیه شهرهای 781 استان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، گفت: لازم به ذکر است که بقیه افراد در این مدت بیمه شده اند، بر اساس اطلاعات ارائه شده به باجه ها مراجعه کرده و این خدمات را دریافت کرده اند.

این کارمند درباره طرح ساماندهی پوشش بیمه ای محلات حاشیه نشین و کم برخوردار توضیح داد: این طرح ملی، داوطلبانه و جهادی است و با هدف ارائه بیمه سلامت همگانی رایگان به افرادی که هیچ نوع بیمه درمانی ندارند و همچنین با توجه به کلیه خدمات پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی با نرخ دولتی دریافت می شود.

وی گفت: اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی از 13 دی ماه مصادف با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اجرای طرح ملی ساماندهی پوشش بیمه ای محلات حاشیه نشین و کم برخوردار استان را آغاز کرد. تنظیم کنید.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی افزود: این طرح با مشارکت در زمینی پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه اداره کل، بیمه و درآمد این اداره کل و سایر همکاران مشارکت کننده در قالب بسیجیان از استان به اتمام می رسد. اداره کل و حلقه های صالحین اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی. سال 1400 ادامه دارد.

وی افزود: شناسایی محلات کم برخوردار استان و راه اندازی دفاتر خدمات رسانی در سایر محلات در بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان نیز پیش رو خواهد بود.

رعنایی همچنین از افراد فاقد بیمه خواست تا با شماره گیری کد 1666* به جای خروج از منزل تحت نسخه جدید کرونا از وضعیت بیمه خود مطلع شوند و در صورت نداشتن اعتبار بیمه ای با ورود به سامانه تمدید http: / /eservices.ihio.gov.ir.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید