61 جایگاه در استان مرکزی وارد زنجیره شدند/ لزوم هوشیاری در ارائه خدمات الکترونیک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی مرکزی استان مرکزی گفت: 97 پمپ بنزین در استان مرکزی داریم که متأسفانه روز گذشته تحت تاثیر حملات سایبری قرار گرفتند و بلافاصله دستگاه های مسئول و اعضای ستاد شورای امنیت آمد تا اجرا شود. به بهترین شکل ممکن مدیریت و کنترل شد.

آقازاده گفت: از صبح امروز بیش از 61 جایگاه سوخت وارد زنجیره شده اند که برخی از آنها به صورت غیر حضوری و برخی دیگر به صورت سهمیه ای خدمات رسانی می کنند و امیدواریم تا ساعت 12 ظهر امروز وضعیت عادی شود.

وی ادامه داد: موضوع بنزین ما را در ارائه خدمات الکترونیک و فضای مجازی هوشیارتر کرده است و باید دقت خود را افزایش دهیم چرا که توقف این گونه خدمات که مستقیماً با جان مردم ارتباط دارد باعث آسیب و در نتیجه تمام توان لازم می شود. برای اینکه چنین اتفاقاتی تکرار نشود، باید تلاش کنیم.

استاندار مرکزی گفت: خوشبختانه با هوشیاری و مشارکت مردم استان تاکنون هیچ گونه حادثه امنیتی در استان مرکزی نداشته ایم که این نشان از بصیرت و آگاهی مردم نسبت به شرایط است.

آقازاده افزود: آبان ماه در انقلاب اسلامی پر از حوادث و اتفاقات فراوانی است که نشان از مبارزه ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان دارد.

وی یادآور شد: 13 آبان یکی از مهمترین روزهای تاریخ ایران و روز افتخار ملت ایران است و یادآور حوادث مختلف در تاریخ کشور و انقلاب شکوهمند اسلامی است و امروز باید این حماسه ها به خوبی برای مردم تبیین شود. نسل جوان

استاندار مرکزی گفت: گرامیداشت مناسبت آبان ماه و به ویژه یوم الله 13 آبان در استان مرکزی نیاز مهمی است که همه دستگاه ها باید به آن توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده و به مناسبت یوم الله 13 آبان جمعی از جوانان و نوجوانان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد که استان مرکزی نیز خود را برای این بزرگ آماده می کند. رویداد و لازمه این مراسم باشکوه و فضا را برای ارتباط مستقیم با این برنامه فراهم کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید