7 مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ساخته می شود


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815543

معاون امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص ساخت 7 مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساخت چهار مدرسه آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شاهین فر در گفتگو با موج رسا; وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای ساخت چهار مدرسه در زنجان انجام شده است، گفت: پیمانکاران این مدارس شناسایی شده و عملیات ساخت تعدادی از این مدارس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 2 مدرسه در غرب زنجان ساخته می شود گفت: 2 مدرسه در شرق زنجان به منظور افزایش سرانه آموزش و پرورش احداث می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از بایرام ساخت سه مدرسه دیگر آغاز می شود گفت: این مدارس ظرف مدت 3 سال به اداره کل آموزش و پرورش واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه از 30 مدرسه ای که در این منطقه ساخته می شود، هفت مدرسه با اعتبارات تولید ناخالص داخلی ساخته می شود، تصریح کرد: مناقصه 3 مدرسه بعد از عید برگزار می شود.

شاهین فر گفت: از میان نامزدهای جهش تولید مسکن، 2 هزار متقاضی دیگر با توجه به اولویت های خود مشمول دریافت مسکن شدند.

وی افزود: از دو هزار نفری که مدارک خود را تکمیل می کنند روزانه 150 داوطلب توسط کارگزاران پذیرش می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تامین زمین این واحدهای مسکونی خاطرنشان کرد: در غرب زنجان زمینی برای این واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید