7 هزار اصله نهال در زنجان کاشته شده است


ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813540

شهردار زنجان گفت: در هفته منابع طبیعی 7 هزار اصله نهال در زنجان کاشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علیرضا فیروزفر شهردار زنجان ظهر امروز در مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی که با حضور جمعی از نمایندگان استان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و طبیعت و طبیعت برگزار شد، گفت: فعالان محیط زیست در منطقه گردنه زنجان: و به لطافت طبیعت احترام بگذارند و قدر منابع طبیعی را بدانند.

وی با تاکید بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی گفت: باید قدردان طبیعت باشیم و خداوند را به خاطر همه نعمت ها شکر کنیم.

فیروزفر با ارزیابی تلاش مشترک دستگاه های مختلف در برگزاری مراسم روز درختکاری، افزود: 7 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در زنجان غرس می شود.

امیر سرتیپ خلبان جانباز امیر یدالله واعظی به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم گفت: این سوال پیش می آید که چرا 8 سال جنگیدیم و چرا شهدا از دنیا رفتند و عده ای جانباز شدند و دلیل ما چه بود. جنگ.”

وی گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان برای حفظ آبرو، عزت، کشور، نظام و در واقع همه چیز ما جنگیدند.

واعظی خاطرنشان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا روز به روز سبزتر می شود و باید قدردان این انقلاب، نظام و خون شهدا باشیم.

خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت حوضه استان زنجان نیز در این مراسم گفت: در هفته منابع طبیعی امسال بیش از 300 هزار اصله نهال از 10 گونه مختلف درختان جنگلی کاشته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید