750 تن کالای انباشته در ارومیه کشف شد


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837822

از سربازان گمنام امام زمان (عج) در قرارگاه حمزه;

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از کشف 750 تن کالای انبار شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در ارومیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ روابط عمومی حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: اطلاعات حمزه سیدالشهدا. قرارگاه (عج) نیروی زمینی سپاه، یک انبار انبار با بیش از 750 تن کالای اساسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی شناسایی و افتتاح شد.

در ادامه این پیام آمده است: انبار کالاهای اساسی کشف شده در این انبار که در محل تولید راکد جاده مهاباد – ارومیه نگهداری می شد، شامل 350 تن آرد درجه یک، 350 تن کره جامد، 48 تن شکر و 50 گونی است. آرد پخت و 15 بشکه با 200 لیتر اسانس خارجی که با هماهنگی مقام قضایی تصمیم گرفت این اقلام را به کارخانه های موجود این ادارات زیر نظر سازمان امور جنایی کشور تحویل دهد.

در این ابلاغیه تاکید شده است: برخورد با تخریب کنندگان بازار و جمع آوری کنندگان کالاهای اساسی و نیازهای انسانی در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و شهروندان محترم می توانند گزارشات خود را در این حوزه ها به مرکز مطبوعاتی این سازمان به شماره تلفن 114 اعلام کنند. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید