8 تحول مکتوب ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه شد


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884866

با حضور سردار یزدی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و داود گودرزی، دبیر ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، 8 تحول مکتوب در حوزه مشکلات مربوط به مفاسد اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حاشیه نشست دبیران استانی ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از 8 اثر مکتوب این مجموعه که به بررسی خلاءها، چالش ها و راهکارهای مطالبات، قاچاق کالا و ارز، نظام سلامت، تجهیزات پزشکی می پردازد. خصوصی سازی، مالیات، زمین خواری و مناطق آزاد به عنوان بخشی از مهمترین مسائل اقتصادی کشور مطرح شد.

داود گودرزی در این جلسه ضمن اشاره به فلسفه، اهداف و اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مبارزه موثر و هوشمندانه با مفاسد اقتصادی علاوه بر ایجاد امید و افزایش سرمایه اجتماعی، زمینه را برای اجرای مفاسد اقتصادی فراهم می کند. اقدامات درست دولتمردان

6ec7ea38 b4af 4b4b b37f bc1a195807fc خبر خاکستری

وی همچنین گفت: مبارزه با فساد اولاً نیازمند اراده و عزم جدی و ملی است که الحمدلله در طول زمان شکل می گیرد.

در این مراسم سردار یزدی همچنین گفت: امروز تلاش ها و اقدامات بعدی آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور برای جلوگیری از ایجاد موانع جدید فساد و همچنین مبارزه با فساد قابل تقدیر است اما برای تحقق این امر به بهترین شکل ممکن حضور همه جانبه در همه جا لازم است. . این یک رکن است و گروه های مردمی نقش ویژه ای دارند.

6a2f3a19 325b 4b93 8f9e 5f51ec65d0a1 خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی متعلق به قوای سه گانه است و تنها به دولت اختصاص ندارد، افزود: ما در سال 1401 برای هر دستگاه اولویت هایی را انتخاب کرده ایم که در کارگروه های تخصصی با حضور نمایندگان مجلس به طور جدی در مورد آن بحث و بررسی می شود. نهادها را دنبال می کنیم و تلاش می کنیم تا مشارکت مردم و NGO ها را در دستیابی به اهداف افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید