فعال تر کردن رسانه های مکتوب و الکترونیک در تبیین طرح جراحی اقتصادی


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878617

آیت الله عبادی با بیان اینکه اهداف طرح جراحی اقتصادی برای ملت ایران باید به صورت تخصصی بیان شود، گفت: رسانه های مکتوب و صدا و سیما باید برنامه زمان بندی خاصی داشته باشند و برای حفظ منافع ملی و تدوین اهداف اقدام کنند. طرح.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: حقوق بشر آمریکایی تلاش می کند مانع رشد جوامع مختلف بشری شود و برای این کار به طرز وحشیانه ای صداها و صدای آزادی خواهی را از بین می برد. “

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حمایت از اشرار در نسخه ننگین حقوق بشر آمریکایی است، یادآور شد: حتی خود هندی ها هم از دست آنها در امان نیستند و می بینید که این ظلم ها ادامه دارد.

وی در ادامه حقوق بشر آمریکایی را آفتی برای بشریت خواند و افزود: جنایات آمریکا علیه حقوق بشر باعث انواع علل و ظلم به انسان ها و ایجاد تفرقه و فساد می شود.

آیت الله عبادی گفت: در 43 سال گذشته به جای اینکه با نظام سیاست گذاری شود و توسط هر دولتی تکمیل شود، اما متأسفانه دولت های مختلف بر اساس احزاب و سلیقه ها عمل کرده اند و همه مشکلات مربوط به این مسائل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شرایط دولت سیزدهم گفت: مشکلات بسیاری از این دولت به ارث رسیده است و فرصت کوتاه اما ارزشمندی دارد و نیازمند ایمان قوی برای مدیریت شرایط فعلی است. “

وی با بیان اینکه دشمن بیرونی و دوست جاهل در داخل به لحاظ فنی در صدد ضربه زدن به کار دولت سیزدهم هستند، خاطرنشان کرد: اکنون زیرساخت های اقتصادی ایجاب می کند که این عملیات اقتصادی انجام شود و دولت و رئیس جمهور با صداقت، ایمان و جرات انجام دهند. این موضوع و این صداقت باعث تقویت باورهای مردم می شود.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه نفوذ افکار عمومی به تریبون تبلیغاتی محدود نمی شود، گفت: اطلاع رسانی تخصصی و کارشناسی شده برای اجرای این طرح موثر است و تبلیغات مناسب برای ارتقای محتوا و انگیزه فراموش نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسانه های مکتوب و صدا و سیما باید برنامه زمان بندی خاصی داشته باشند و برای حفظ منافع ملی و بیان اهداف طرح اقدام کنند و اطلاع رسانی خوب و منظم برای کمک به مردم در این راستا انجام شود. .چون مردم ایران از مشکلات اقتصادی و حتی تاجگذاری غافل نشدند.

وی در پایان گفت: باید تبلیغات و تبیین به معنای درست باشد و دولت سیزدهم کار خود را انجام دهد و امیدواریم گره ها باز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید