جراحی اقتصادی دولت برای تبیین نیاز به جهاد دارد/ حضور رئیس جمهور نشان از تلاش برای ایجاد افکار عمومی دارد


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839184

حمیدرضا ترگی گفت: برای انجام عملیات اقتصادی دولت نیازمند تبیین جهاد و همه دست اندرکاران و نخبگان سیاسی هستیم، دولت و مجلس باید برای غنی سازی افکار عمومی و پاسخگویی به شبهات و امیدواری مردم به این عملیات مهم تلاش کنند. در اقتصاد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: دولت در حال انجام یک عملیات مهم اقتصادی در کشور است که به دلیل تعلل و سهل انگاری و کنار گذاشتن دولت های گذشته و همچنین آفات و مفاسد فراوان به تعویق افتاده است. وی گفت: او آسیب های زیادی به ملت ما وارد کرده و آسیب هایی به کشور وارد کرده که به راحتی قابل جبران نیست.

وی افزود: انجام این عملیات مهم و حساس مستلزم غنی سازی افکار عمومی برای همراهی مردم با دولت و همچنین نیازمند هماهنگی و همکاری دستگاه ها و قوای سه گانه برای اجرای این اقدام مهم، حساس، سرنوشت ساز و حیاتی برای اقتصاد است. “. به کشور کمک کنید.

ترکی خاطرنشان کرد: بدون شک در چنین شرایطی دشمن از این فرصت برای جراحی و درد ناشی از آن برای برانگیختن عصیان و خشم و کاهش مقاومت و دروغگویی و سیاه نمایی استفاده می کند. من به اثرات مثبت آتی این عملیات در کشور شک دارم.

وی گفت: برای انجام این عملیات اقتصادی باید جهاد کنیم و توضیح دهیم که همه دست اندرکاران و نخبگان سیاسی، دولت و مجلس باید برای غنی سازی افکار عمومی و پاسخگویی به شبهات تلاش کنند و مردم را به نتیجه این امر امیدوار کنند. همچنین با راهکارهایی که پیش بینی کرده است، از جمله سیاست های حمایتی و حمایت از کارفرمایان و تولیدکنندگان، زمینه را برای کاهش فشار بر اقشار ضعیف و متوسط ​​فراهم کرده و زیرساخت های خود را به گونه ای فراهم کند که فشار باعث سوء استفاده دشمن از مردم نمی شود.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: توضیحات رئیس جمهور، حضور ایشان و معاون اول ایشان در میان مردم و در بحبوحه معرکه این جراحی بزرگ و همدردی با مردم نشان داد که دولت دولتی نیست که دست به هیچ وجه نگیرد. اقدام به افکار عمومی ناگهان صبح اعلام کرد که قصد دارد بدون آمادگی مردم این تغییر را ایجاد کند.

ترچی افزود: دولت پیش بینی های لازم را انجام داده و وجوهی را به حساب مردم واریز کرده است تا مردم بلافاصله پس از اجرای این طرح از آن استفاده کنند.

وی افزود: دولت در تلاش است تا روند بهره برداری از ارز ترجیحی توسط همه مردم انجام شود و به جای اینکه عده ای خاص از این ارز استفاده کنند و آن را در جیب خود بیندازند و مفاسد بزرگ اقتصادی ایجاد کنند، همه مردم از آن سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر تحقق این عدالت اقتصادی به درستی برای مردم تبیین شود، مردم نیز مانند تا کنون بسیار استقبال خواهند کرد و به شایعات، تخریب ها و وسوسه های دشمنان توجهی نکرده و در شرایط جدیدی قرار خواهند گرفت. ترقی گفت: در اقتصاد کشور به وجود آمده است.

وی گفت: امیدواریم دولت هم با ادامه غنی سازی و هم با اجرای سیاست های حمایتی مشکلات مردم را با موفقیت به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید