80 درصد سیلاب در معابر تهران پاکسازی شد


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886588

رئیس مرکز عملیات اورژانس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: بیش از 80 درصد سیلاب های شب گذشته و صبح امروز برطرف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پدرام گججانی، رئیس مرکز عملیات اورژانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با کمک شرکت کنترل تردد، آتش نشانی و 137 به صورت مستمر در حال بررسی نقاط زهکشی هستیم و به دستگاه های مختلف اطلاع رسانی شده است. نقاط خطر و شهروندان نیز باید با سامانه 125 خدمات دریافت کنند. وی گفت: آخرین اطلاعات حاکی از رفع سیلاب در محور حکیم و همت است و آبگرفتگی تونل آرش نیز در حال رفع است. همچنین سطح آب در کانال آریافر در منطقه جلال آل احمد به 2.5 متر رسیده و تمهیداتی برای ارسال لجن کش به سازمان مدیریت پسماند برای تخلیه آب اندیشیده شده است.

وی میدان صنعت، خیابان ولیعصر(عج)، بزرگراه چمران و خیابان شهید عراقی را از دیگر نقاط سیلابی عنوان کرد و یادآور شد: مناطق شمالی تهران بیشترین و مناطق مرکزی کمترین سیل را داشته اند.

رئیس مرکز عملیات اورژانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: سیلاب در گلوگاه ها در مناطق جنوبی نیز گزارش شده است. این در حالی است که در مجموع بیش از 80 درصد سیل شب گذشته و صبح امروز رفع شده و هیچ گونه حادثه و خسارتی در این سیلاب ها گزارش نشده است. البته در نقطه ای خارج از محدوده تهران یعنی از سولکان تا سنگان که شهرداری تهران در حال امدادرسانی است، ریزش کوه داشتیم که با اداره راهداری هماهنگی کردیم و این مشکل در حال رفع است.

گودجانی در پایان خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده بارش شدید باران را برای امروز و فردا پیش‌بینی می‌کنیم و احتمال هشدار بارش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید