82 درصد مردم مطالبات خود را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سرهنگ مهدی دانش پور رئیس پلیس فتا استان کردستان صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی تولید محتوا در استان کردستان با حضور سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس رئیس فضای مجازی استان کردستان برگزار شد. استان کردستان وی با قدردانی از بانیان چنین رویدادهای ارزشمندی گفت: حضور در کنار افسران جنگ نرم بسیار ارزشمند است و خوشحالم که در کنار مسئولان عالی رتبه ای هستم که محتوای تولیدی با کیفیتی ارائه کرده اند.

23cb9969 8aa0 4734 b18b b9e7bee95291 خبر خاکستری

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت فضای امروز به اندازه انقلاب اسلامی است، بنابراین خواه ناخواه در دنیای واقعی زندگی می کنیم که بیش از 82 درصد مردم مطالبات خود را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنند. . “

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت، زیرا امروزه کشورهای استعمارگر قادر به تولید هر محتوایی از طریق فضای مجازی هستند.

وی افزود: بیش از 50 درصد اعتبار کشورهای غربی صرف تولید محتوای حرفه ای و تشکیل ارتش سایبری می شود و با تولید محتوای هوشمند خود می توانند در مسیر خود پیش بروند که این امر باعث نگرانی افکار عمومی می شود. “

سرهنگ دانش پور خاطرنشان کرد: ماموریت پلیس فتا ایجاد فضای امن در فضای مجازی برای تمامی فعالیت های بهداشتی و ایجاد ناامنی برای افرادی است که در این حوزه مرتکب جرم می شوند.

ec9f5ca3 a5c8 49a1 9d12 2a8c78aef0ea خبر خاکستری

مجتبی فرامرزی مسئول فضای مجازی استان کردستان گفت: در مرحله مقدماتی بیش از 52 تیم در سامانه رویداد ثبت نام کردند. با توجه به مشکل تاج و جلوگیری از رالی، 12 تیم فینالیست شدند. شرکت کرد، شرکت کرد، شرکت کرد

وی گفت: شرکت کنندگان در سه رشته انیمیشن، بازی موبایل و اپلیکیشن موبایل شرکت کردند که 5 تیم در حوزه اپلیکیشن و 5 تیم در رشته دینامیک به رقابت پرداختند.

وی افزود: داوران و مشاوران بر اساس ارزیابی خود نفرات برتر را انتخاب کردند که تیم پردازشگر در قسمت اپلیکیشن و تیم شهید سلیمانی در بخش پویا حائز رتبه های برتر شدند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید