85 درصد از ساکنان غزه آواره شده‌اند

گراندی در این کنفرانس گفت: حوادثی که از 7 اکتبر در حال وقوع است خارج از وظایف کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است و متأسفانه پیش بینی ما این است که غیرنظامیان بیشتری در معرض خطر کشتار، دردسر و آوارگی بیشتر قرار خواهند گرفت و این موضوع تهدید می کند. منطقه.

Humanity and Inclusion International، به ویژه برای افراد دارای معلولیت، همچنین اعلام کرد که انتظار می رود قطع عضو، سوختگی و آسیب های مغزی ناشی از استفاده از مواد منفجره در غزه رخ دهد.

پیش از این وزارت بهداشت غزه با هشدار نسبت به پیامدهای فاجعه بار جنگ در غزه، اعلام کرده بود که واکسن های کودکان به طور کامل تمام شده است.

این وزارتخانه صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 50 هزار نفر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه مجروح شده اند و 18 هزار و 400 نفر نیز در این حملات کشته شده اند.

شهر رفح که در جنوبی ترین نقطه نوار غزه در نزدیکی مرزهای مصر قرار دارد، پس از حملات به غزه به اردوگاه بزرگ آوارگان تبدیل شده و صدها چادر از چوب و نایلون در این شهر ساخته شده است.

با آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه، هزاران نفر از مردم غزه با خودرو، کامیون، گاری و حتی پیاده خود را به گذرگاه مرزی رفح رسانده و در آنجا سرگردان هستند.