850 لباس برای تیم ملی فدراسیون فوتبال دادیم / روبردمان نماینده ما در ایران نیست

ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1784002

نماینده انحصاری شرکت آلاشپورت در خاورمیانه و ایران پس از شایعات پیرامون لباس تیم ملی اعلام کرد که 850 لباس به فدراسیون فوتبال داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل لبنان با واکنش به برخی موارد و حواشی از جمله لباس کهنه دست به اعتراض گسترده زدند.

وحید جعفری نماینده انحصاری برند آلمانی آلاشپورت در خاورمیانه و ایران در پاسخ به سوالات رسانه ای ماه گذشته مبنی بر همکاری با فدراسیون فوتبال و روبردمان به رسانه ها از جمله خبرگزاری تسنیم پاسخ داد. تو می خوانی.

“نام خدا

با توجه به سوالاتی که در مورد همکاری برند uhlsport با فدراسیون فوتبال و شرکت رابوردومان مطرح شده و علیرغم اینکه این شرکت به دلیل شرایط سخت فوتبال کشور قصد حاشیه سازی ندارد و صرفا جهت تنویر افکار عمومی و به سوالات متداول پاسخ دهید. خبرنگاران، رسانه ها موارد زیر را گزارش کردند:

1- شرکت آلشپورت از طریق نماینده خود در ایران، علیرغم تحریم های سرکوبگرانه علیه کشور عزیزمان ایران، در تاریخ 25 مهر 1396 با فدراسیون فوتبال به مدت 5 سال تا پایان جام ملت های آسیا 2023 و در تاریخ 8 مرداد 1396 قرارداد حمایت مالی با فدراسیون فوتبال منعقد کرد. 2016 با توجه به شرایط. فورس ماژور ناشی از اپیدمی کرون و تاثیر آن بر توقف کاهش تولید پوشاک در کارخانه های پوشاک و مشکلات حمل و نقل بین المللی در بیانیه ای رسمی فسخ قرارداد خود را با یک فدراسیون اعلام کرد در حالی که این شرکت مراقبت های لازم را تا پایان تاریخ فسخ برای انجام کلیه وظایف خود.

2- پس از تغییرات و انتصاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال و در دوران حساس مقدماتی جام جهانی و مشکلات متعدد این فدراسیون و پس از اقدامات مکرر این فدراسیون احساس وظیفه را مدیون خودم هستم. کشور در نامه ای به این فدراسیون در بالا در سال 1400 اعلام کردم علیرغم فسخ قرارداد و تا زمانی که فدراسیون با اسپانسر لباس جدید خود به توافق برسد، لباس های مورد نیاز تیم ملی فوتبال بزرگسالان را به صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار می دهد.

3- با توجه به حواشی منتشر شده در رسانه ها، با توجه به پوشیدن لباس های قدیمی بازیکنان، یادآور می شود که تنها در 9 ماه گذشته این شرکت تنها 850 دست لباس مسابقه ای برند آلاشپورت با طراحی جدید و بالاترین قیمت تحویل داده است. فناوری در صنعت نساجی و خیاطی تحویل فدراسیون شد که با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال در 9 ماه کمتر از 10 بازی رسمی و دوستانه انجام داد، این میزان بسیار بیشتر از لباس لازم بود. اما با توجه به اعلام بازیکنان عزیز و قهرمانان تیم ملی این لباس به آنها واگذار نشده است و این موضوع باید توسط فدراسیون محترم فوتبال بررسی و رفع شود.

ادامه مطلب

از وعده 10 میلیون یورویی تا اعتراض بازیکنان به پوشیدن لباس کهنه/ فدراسیون «دنیای خوش» چطور؟

4- ذکر 850 لباس مسابقه اصل به نسبت سایر لباس های ضروری اعم از شلوار گرم، انواع لباس های آموزشی، لباس هتل، کفش، لباس دروازه بانی و … به مبلغ 360 هزار تومان از اهمیت بیشتری برخوردار است. مدت کوتاهی پس از فسخ قرارداد بر اساس درخواست کتبی آن فدراسیون بدون هیچ چشمداشتی و رایگان به فدراسیون تحویل داده شد.

5 تیم ملی فوتبال در آلشپورت توسط فدراسیونی از شرکتی به نام Robordoman نمایندگی داشت و طبق قراردادی در تاریخ 1 سپتامبر 1400، این شرکت فقط به عنوان یک شرکت شریک شروع به همکاری در ایجاد بستری برای فروش لباس هواداران به ملی پوشان کرد. تیم فوتبال آنلاین و آفلاین اما بنا به دلایلی پس از بروز مشکلاتی در عرض یک ماه از شروع قرارداد، شرکت الشپورت قرارداد را فسخ و همکاری خود را با این شرکت قطع و به فدراسیون اعلام کرد. همچنین مشخص است که شرکت رابوردومان هیچ دفتری از شرکت آلاشپورت در ایران ندارد و هیچ یک از لباس های رایگان تحویلی به فدراسیون توسط این شرکت ارائه نشده است.

6- علاوه بر این، اطلاعات بیشتری وجود دارد که اینجانب طی مکاتبات و جلسات متعددی به فدراسیون محترم فوتبال اعلام کرده ام علیرغم اینکه این فدراسیون به دلیل تعهد ملی به قرارداد با اسپانسر جدید، چندین ماه است که در حال مذاکره با سایر برندهای ورزشی بوده است. بدون هیچ چشمداشتی با همان کیفیت اصلی و در شأن شخصیت های عزیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به فسخ قرارداد در صورت نیاز با عقد قرارداد یا اضافه شدن جدید تا رفع مشکلات آماده همکاری می باشد. و یک حامی جدید انتخاب می شود. “ادامه دادن.”

دیدگاهتان را بنویسید