9 امتیاز استقلال تاج ستاره 850000 یورو

9 امتیاز استقلال تاج ستاره 850000 یورو

مهدی قیدی مهاجم قدری استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی (از باشگاه الشباب الاهلی) با مبلغ 850 هزار یورو به استقلال بازگشت، عملکرد ضعیفی در این تیم اماراتی داشته است.

قیدی از مجموع 19 هفته بازی های لیگ برتر استقلال در 18 بازی 1083 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است. بازیکن 25 ساله استقلال در 12 بازی در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و در 6 دیدار نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. او در اولین بازی خود برای استقلال با یک گل و یک پنالتی خوش درخشید اما پس از آن هرگز شبیه فوق ستاره استقلال نشد تا اینکه در بازی تراکتورسازی در جام حذفی دوباره متولد شد و دو پنالتی به ثمر رساند و صعودش را آغاز کرد.

نکته جالب این است که او به غیر از اولین بازی دور رفت مقابل سپاهان (که ITC قائدی برای آن صادر نشد) در تمامی دیدارهای این فصل برای استقلال به میدان رفته است. مهدی کایدی که بانی گل اول استقلال مقابل ملوان در بازی برگشت (صحنه ای که باعث شد پدرام گازی پور به اشتباه دروازه به خودی را باز کند) در دیدار با مس کرمان نیز بانی گل اول استقلال شد. دروازه مسی اصلی را باز کنید! اما در ادامه گل سوم تیمش را در کرمان به ثمر رساند تا دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

این بازیکن در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان دو بار دروازه این حریف خوزستانی را باز کرد و یک پنالتی را از دست داد تا چهار گل زده شود. قیدی در دو بازی اخیر سه گل به ثمر رسانده است و به همین دلیل علاوه بر هت تریک گل های خود در این دو هفته، در سه بازی متوالی مقابل ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان ستاره استقلال بوده است. مسابقاتی که به گفته کارشناسان فوتبال با توجه به آمادگی بالای این بازیکن استقلال توانست گل های زیادی را برای خود به ارمغان بیاورد. به لطف درخشش قائدی در این مدت، این 9 امتیاز در 3 بازی متوالی روی سر این ستاره استقلالی در سبد امتیازی استقلال ریخت.

دیدگاهتان را بنویسید