90 درصد مشکل سرویس مدارس تا پایان هفته جاری حل می شود


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820692

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

رئیس انجمن اولیا اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 90 درصد مشکلات سرویس مدارس تا پایان هفته جاری برطرف می شود، گفت: مدرسه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود کلانتری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: از بازگشایی مدارس خرسندیم اما تعطیلی دو ساله مدارس در استان زنجان منجر به حذف برخی از رانندگان سرویس مدارس از چرخه سرویس مدارس شده است.

وی با بیان اینکه در هیچ شهری با سرویس مدارس مشکلی نداریم گفت: امروز کارگروه ماده 18 تشکیل می شود و این کارگروه مشکلات سرویس مدارس را رصد می کند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بخشی از مشکلات سرویس مدارس برطرف شده است، گفت: شرکت های مختلف برای ارائه خدمات برای مدت باقی مانده اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه راه اندازی سرویس مدارس در آن زمان پس از دو سال وقفه و بعد از ایام نوروز امکان پذیر نبود، افزود: با وجود اینکه به دلیل بازگشایی مدارس شاهد ترافیک در سطح شهر بودیم اما به مرور زمان این ترافیک رو به کاهش بوده است.

کلانتری رفع 90 درصد مشکلات سرویس مدارس را تا پایان هفته جاری عنوان کرد و ادامه داد: هماهنگی سرویس مدارس در مدارس به انجمن اولیاء هر مدرسه محول شده است.

وی گفت: شاید هماهنگی سرویس مدارس جزو وظایف ذاتی آموزش و پرورش نباشد اما به دلیل اینکه آموزش و پرورش همواره این امر را تسهیل کرده و همواره متعهد بوده به کاهش تراکم ترافیک در شهر کمک کند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه به والدین توصیه می کنم کمی صبور باشند و همکاری لازم را با مدیران مدارس داشته باشند، افزود: امیدواریم به روال گذشته بازگردیم. سالها در سالهای آینده. روزهای آینده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید