FBI به عمارت ترامپ در فلوریدا یورش برد

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ تفتیش اف بی آی از محل اقامت خود را غیرمنتظره، غیر ضروری و نامناسب توصیف کرده است.

ترامپ با بیان اینکه اقامتگاه وی در فلوریدا موسوم به مار لاگو توسط اف‌بی‌آی مورد حمله و تفتیش قرار گرفته است، گفت: من با سازمان‌های دولتی مربوطه همکاری کرده‌ام، اما حمله به خانه‌ام غیرضروری و نقض قانون بود.

وی افزود: پس از همکاری من با سازمان های دولتی، اف بی آی بدون اطلاع قبلی محل اقامتم را تفتیش کرد. چنین چیزی هرگز برای هیچ یک از روسای جمهور آمریکا اتفاق نیفتاده است و چنین حمله ای فقط در جهان سوم ممکن است رخ دهد.

ترامپ با تاکید بر اینکه به مبارزه برای مردم آمریکا ادامه خواهد داد، گفت: ظلم سیاسی علیه من ادامه دارد و حمله دموکرات‌های چپ رادیکال مانع تلاش من برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نخواهد شد.

ترامپ افزود: ماموران اف بی آی نیز وارد گاوصندوق شخصی من شدند و محتویات آن را ضبط کردند.

در همین حال، CNN گزارش داد که FBI به دنبال اسناد ریاست جمهوری است مبنی بر اینکه ترامپ به عمارت خود در فلوریدا نقل مکان کرده است.

این شبکه به نقل از منابع نزدیک به ترامپ افزود که او در عمارت خود در فلوریدا نبوده است که ماموران FBI به او حمله کردند و اکنون در نیوجرسی است.

نیویورک تایمز به نقل از یک منبع آگاه نوشت: صندوق هایی که ترامپ پس از خروج از کاخ سفید به مار لاگو منتقل کرد حاوی اسناد طبقه بندی شده بود و ترامپ در بازگرداندن 15 صندوقی که مقامات آرشیو ملی ماه ها خواستار آن بودند، به تعویق افتاد.

NBC به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که هزاران سند از دارایی ترامپ به عنوان بخشی از تحقیقات و حکم دادگاه کشف و ضبط شده است.

دیدگاهتان را بنویسید