نصب روشنایی و تجهیزات در پارک های شهر زنجان به تدریج در حال انجام است


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822313

سرپرست سیما، سازمان منظر و فضای سبز شهرداری زنجان:

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه روشنایی پارک های شهر زنجان به مرور زمان تامین می شود، گفت: زیرساخت های مناطق چهارگانه شهرداری زنجان در این خصوص در اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است. سال ها هفته و این کار به مرور زمان انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فیلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص نصب سیستم های روشنایی پارک ها و بوستان های زنجان گفت: سیستم روشنایی پارک ها به لطف مصوبات کارخانه کرونا مونتاژ شد و در مرحله نصب و تامین مجدد است.

وی با اشاره به اینکه روشنایی پارک های شهری زنجان به مرور زمان تامین می شود، خاطرنشان کرد: امکانات در مناطق چهارگانه شهرداری زنجان در هفته های اخیر در این راستا آغاز شده و به مرور زمان این امر محقق خواهد شد.

فیلو گفت: برخی از تاسیسات برقی این پارک در دو سال گذشته آسیب دیده و برخی نیز به دلایل مختلف تخریب یا شکسته شده است که نیاز به تعویض دارد که در حال انجام است.

وی افزود: سیستم روشنایی برخی از پارک ها تامین شده و برخی دیگر در دست اقدام است و این امر در آینده نزدیک برای تمامی پارک های زنجان برای استفاده عموم رخ خواهد داد.

رئیس سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه پارک های جنگلی زنجان از جمله ملت، گلستان و ارم برای بازدید عموم آزاد است، گفت: مجوز بازگشایی این پارک ها از 13 فروردین ماه صادر شده و هم اکنون آماده بهره برداری است. استفاده عمومی. “شهروندان.

وی در خصوص وسایل بازی و امکانات پارکی که جمع آوری شد، گفت: وسایل بازی نیز جمع آوری شد که با رعایت استانداردسازی و اخذ مجوز استاندارد و همچنین حذف استهلاک به مرور زمان نصب می شود.

فیلو در خصوص حال و هوای شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: سازمان سیما و منظر نیز در این حوزه وظایفی دارد اما نقش نظارتی بیشتری بر قدرت اجرایی مناطق دارد.

وی با بیان اینکه المان های متعددی در این راستا تعبیه شده و المان هایی نیز برای عید سعید فطر در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به آذین بندی و فضای شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان میلاد امام حسن (ع) و شهادت امام علی (ع) و شب های قدر از وظایف مناطق چهارگانه و سازمان فرهنگی شهرداری است که انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید