والیبال جام کورناکیا تکمیل کار تیم جوانان در ایتالیا با کسب مقام ششمی


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822981

تیم والیبال جوانان ایران با کسب مقام ششمی در جام کورناکیا و روز چهارشنبه 30 فروردین راهی ترکیه شد، به کار خود در ایتالیا پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جام کورناکیا با سابقه 40 ساله میزبانی مسابقات جهانی، هر ساله میزبان والیبالیست های زیر 17 و 19 سال و بسیاری از مشهورترین بازیکنان فعلی این رشته ورزشی است. .

تیم‌های والیبال نوجوانان پسر و دختر ایران که در سال 2022 به مصاف قهرمانی آسیا می‌روند، به منظور برگزاری اردوی خارج از کشور و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در مسابقات جام کورناسیا ایتالیا در سال 2022 شرکت کردند.

تیم والیبال جوانان ایران در جام کورناکیا در رده سنی بزرگسالان (زیر 19 سال) شرکت کرد و در مجموع در 6 مسابقه (3 برد و 3 باخت) به میدان رفت و مقام ششمی را در آن مسابقات کسب کرد. آنها 12 تیم بازی کردند، تمام شد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم جوانان نیز در اردوی مشترک با تیم جوانان ایتالیا سه دیدار دوستانه و تدارکاتی برگزار کردند.

تیم والیبال جوانان ایران برای برپایی دومین اردوی برون مرزی خود در این شهر، چهارشنبه 31 فروردین ماه به شهر پوردن ایتالیا به آنکارا ترکیه می رود. دو بازیکن تهرانی نیز برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان راهی آنکارا خواهند شد.

این تیم تا روز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه علاوه بر پیگیری تمرینات خود، 5 بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم جوانان بانک کشاورزی ترکیه انجام خواهد داد و پس از چند روز استراحت تا مرحله مقدماتی برای از سرگیری تمرینات راهی تهران می شود. برای قهرمانی آسیا

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا از 24 تا 25 مردادماه به میزبانی ایران برگزار می شود.

در این رقابت ها 13 تیم حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم جوانان ایران با تیم های استرالیا و قطر همگروه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید