توطئه دشمن نظام در زمینه بنزین به سرعت خنثی شد/ دولت به فکر وابستگی به دشمن نیست

ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782721

وزیر کشور با بیان اینکه دولت به فکر وابستگی به دشمن نبود، گفت: توطئه دشمنان سامانه بنزین به سرعت خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،، احمد وحیدی امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که در تالار کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه وجود حرم آل الله در قم جایگاه بزرگی به این شهر بخشیده است، اظهار کرد: دنیا به این شهر تبدیل شده است. تشنه اهل بیت است و خداوند متعال قرآن و عترت را برای هدایت بشر فرستاد.

وی ادامه داد: در دنیا راه نجاتی جز راه اهل بیت(ع) نیست. امروز بشریت از ظلم و ستم رنج می برد.

وزیر کشور گفت: آمریکایی ها بسیار متمدن و دارای تکنولوژی هستند، اما آنچه در یمن، افغانستان، عراق و… می بینیم و بر پیکر جهان اسلام می ریزند، برای آنها و صهیونیست ها اتفاق می افتد. داده شده. این ظلم بدنه جهان اسلام را به خون کشیده است.

وی ادامه داد: این یک تمدن است و تمدن نوین اسلامی نیز یک تمدن است، تمدن نوین اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است.

واحدی خاطرنشان کرد: از نظر رهبری تمدن نوین اسلامی افقی دست یافتنی است که از کوم شروع می شود و محتوای این تمدن در کوم ساخته می شود و کوم مسئولیت الگوسازی حاکمیت را بر عهده دارد. مطالب تمدن نوین اسلامی باید در قم تولید شود. باید الگوی دولت سازی، جامعه اسلامی و… در حوزه علمیه کوم ایجاد شود.

وی افزود: کوم به یک معنا اساس انقلاب بوده و خواهد ماند و همه چیز باید از کوم باشد و هر چه به عنوان کوم خدمت کنیم کم است. پدرخوانده باید عاری از ناهنجاری و آراسته به هنجارهای اجتماعی و اخلاقی باشد. در استان کوم باید معضل آسیب های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه کوم مشکل آب داشت و کویر در حال پیشروی بود، تاکید کرد: فرماندار جدید کوم نظامی اما مردمی است و افراد و گروه های زیادی از ما خواسته اند که وی را به عنوان فرماندار کوم منصوب کنیم، البته خود وی این کار را نکرده است. حتی تماس بگیرید این مسئولیت بر عهده نگرفته است.

وی گفت: زمانی که سردار سپاهی خود را خادم ملت می داند و مردم زحمات و خدمات او را می بینند، طبعاً تمایل دارند از حضور ایشان در رهبری عالی بهره ببرند.

واحدی با اشاره به اینکه برخی می گویند چرا استاندار نظامی می کنند، گفت: تاکنون چند سرباز در راس استان های کشور بوده اند و وزارت کشور علی رغم درخواست برخی نهادها نسبت به استخدام فرماندهان سپاه حساس است.

وی افزود: امروز کشور ما کاملا امن است و مشکل امنیتی نداریم. تحرکات اخیر در آب های عمان و تقابل ایران و آمریکا بر سر سرقت نفت نشان از این دارد.

وزیر کشور گفت: در موضوع اخیر اختلالات سیستم سوخت، دشمنان نشان دادند که برای ضربه زدن به ملت ایران از تلاش دریغ نمی کنند، اما این مشکل در اسرع وقت توسط دولت برطرف شده است.

وی ادامه داد: امروز باب جدیدی برای ایران اسلامی گشوده شده است و دولت خالصانه به خدمت به مردم اعتقاد دارد و دیگر به فکر وابستگی به دشمن نیست؛ در این راستا، دولت و ملت ایران اسلامی هستند. اما درهای دنیا به روی ما بسته نیست و امروز به برکت خون شهدا جایگاه مطلوبی در عرصه بین المللی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید