باید تحقق دولت اسلامی را در عمل نشان دهیم/ ربع اسلامی یکی از چشم اندازهای بسیج است.


ساعت: 23:17
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856102

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید رویکرد تحول آفرین و اجرای دولت اسلامی را در عمل نشان دهیم. به حول و قوه الهی این انقلاب زنده و پویا خواهد بود تا هر چه زودتر راه عالم بشریت به پایان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی امشب در جمع فرماندهان پایگاه های سراسر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکیلات امت تنها با تشکل هایی مانند بسیج محقق می شود، گفت: 8 تا 10 میلیون جوان مومن در کشور فعالیت می کنند عموم مردم. همچنین توسط این پرچمداران و بازیگران محاصره شده و دهها میلیون نفر را بسیج می کنند.

رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» با تاکید بر محوریت مسجد در فعالیت های پایگاه ها، گفت: تحقق ربع اسلامی را در یکی از چشم اندازهای «بسیج» قرار داده ایم. تحقق محله اسلامی زمینه ساز تأمین عمومی این مهم است; نهضت اجتماعی یعنی انقلاب خاموش نمی شود، بلکه زنده، زنده و با حضور مردم و پیشتاز بسیج به حیات خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه ادوار محور بوده و نقش آفرین بوده است، افزود: بسیجیان نهادینه کننده فرهنگ و گفتمان مقاومت هستند؛ زیرا فرهنگ مقاومت در نقاط نهادینه شده جهان اسلام است.

سلیمانی با اشاره به تهیه سند راهبردی 10 ساله توسط مقام معظم رهبری ادامه داد: سند توسعه راهبردی اولین سندی است که پس از بحث در مورد گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری تصویب و ابلاغ شد.

وی به دیدار اجلاس سران با مردم تبریز در سال های اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: وی در دیدار با مردم آذربایجان تاکید کرد که مردم تبریز به عنوان پیشگام در همه عرصه ها باید در گام دوم پیشگام و پیشگام باشند. “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در تحقق نظام اسلامی و محلات دارد، یادآور شد: راه انقلاب با تمام توان ادامه دارد و بسیج پیشتاز این راه است. بسیج سازمان انقلاب اسلامی است. بسیج مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: باید رویکرد تحول آفرین و تحقق دولت اسلامی را در عمل نشان دهیم. به حول و قوه الهی این انقلاب زنده و پویا خواهد بود تا هر چه زودتر راه عالم بشریت به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید