نادیده گرفتن ملاحظات حفاظت غیرفعال به معنای کشتن مردم در طول یک بحران است


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879101

صادقی با اشاره به موضوع تغییر 50 هکتار زمین دوسان تپ:

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: اعضای کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران، شورای عالی شهرسازی و معماری و شورای اسلامی شهر تهران مشکل فعلی را حل نمی کنند و در حوزه خدمات شهری خدمات رسانی می کنند. شهرسازی و معماری زمان وقوع حادثه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد صادقی در واکنش به خبر تبدیل 50 هکتار از اراضی دوسان تپه به پارک و خیابان گفت: در ابتدا هفته قوه قضاییه را به خاطر خدمت به تمامی نیروهای دست اندرکار این صنعت تبریک می گویم. سرویس های خبری طی چند روز گذشته از تبدیل 50 هکتار از اراضی دوسان تپ به پارک و خیابان توسط شهردار منطقه 13 خبر دادند که بر اساس این خبر قرار بود 20 هکتار از این پادگان به بهره برداری برسد که به تغییر کاربری داده شد. 50 هکتار . .

یکی از اعضای شورای شهر تهران افزود: پس از واگذاری این زمین ها به شهرداری، عملاً کار آغاز می شود و تعدادی در اختیار مردم قرار می گیرد و می توان بسیاری از اهداف را شناسایی و محقق کرد. این متنی است که شهردار منطقه 13 بیان کرد. وی ادامه داد: این خبر در وهله اول خبر خوبی است، اما می خواهم به اطلاع مردم محترم شهر تهران برسانم فاجعه بزرگی که از این تصمیم در حال رخ دادن است و در صورت نیاز به کارکنان از جمله شهرداری تهران تذکرات لازم داده شود.»

صادقی افزود: در این راستا چند نکته قابل ذکر و توجه است; 1- طرح بومی دوشان تپ فرود در منطقه 13 یکی از وظایف طرح جامع شهر تهران است که تاکنون اجرایی نشده است از مدیریت بحران و حفاظت غیرعامل استفاده کنید. بنابراین بحث تصمیم گیری در این سرزمین ها یک موضوع ملی و بسیار مهم است.

وی افزود: با توجه به امکان دسترسی به دو بیمارستان اصلی شهر و همچنین وجود ورزشگاه و زمین تنیس و فضای باز شهری، اراضی بالادست یکی از نقاط مهم پشتیبانی و اسکان اضطراری در شرق تهران.” و معاونت بازسازی و احیای سازمان مدیریت بحران کشور طی نامه ای مورخ 3 دی 1378 مبنی بر نگهداری باند موجود و طراحی کاربری مرتبط با مدیریت بحران در این اراضی به عنوان مرکز آموزشی و پایگاه پشتیبانی بحران مدیریت در ارتباط با نیازهای ساختار ارتباطی و سازمان فضایی منطقه ای.

انتهای پیام/

منبع: آنا

دیدگاهتان را بنویسید