در صورت عدم موفقیت، الگوی انقلاب 57 را دنبال کنید

مخاطب این متن براندازان هستند.

اگر به هر دلیلی تصمیم به عضویت دارید، این پیشنهاد را جدی بگیرید. واقعاً صادقانه و با نیت خوب است. جریان رسانه های مزدور هیچ کس برانداز نمی خواهد، حتی شما. آنها خودشان ایران نیستند و از راه دور عده ای را اغواگرانه تحریک می کنند که به مشکل برسند و دستگیر شوند و در نتیجه اضافه کار بگیرند.

در صورت عدم موفقیت، الگوی انقلاب 57 را دنبال کنید

اما یک پیشنهاد ساده چیست؟ مدل 57 دور را مثال بزنید. شاید این روزها دقیقاً ندانیم. بعضی ها کارتون بهمن 57 را در ذهن دارند. آنها واقعاً فکر می کنند با رفتن به پشت بام ها و رنگ آمیزی دیوارها و بیرون رفتن در خیابان ها در محله ها و روشن کردن آتش، انقلاب می شود. این چنین نیست. همه اینها نتیجه یک رویداد بزرگتر بود. چیزی که جریان برانداز امروز فاقد آن است.

نتیجه انقلاب ۵۷ چه بود؟ به روایت رهبر آن انقلاب می پردازیم. امام فرمودند انقلاب ما برخاسته از یک میل درونی است. یقظه چیست؟ تکامل درونی افراد؛ پس گفت کسانی که انقلاب کردند، بعضی از آنها همان کسانی بودند که قبلاً در کاباره بودند، اما دچار تحول روحی شدند و بزرگ شدند. خلاصه اینکه انقلاب جهانی آن روزها نتیجه انقلاب شخصی بود.

با این توضیح پیشنهاد می کنم به جای حمله به نیروهای امنیتی، کشتار مردم، تهدید بقالی و تاجر، مجروح کردن رانندگان کامیون و… سعی کنید مردم را متحد کنید. اعتصاب اجباری نیست انقلاب خشونت آمیز در هیچ کجا اتفاق نمی افتد. مردم نیز از افزایش دروغ آگاهی ندارند. آگاهی با ایجاد جهل اتفاق نمی افتد.

مردم باید متقاعد شوند و تشویق شوند. برای این کار، 2 چیز باید به طور همزمان اتفاق بیفتد. هم احترام این دولت و هم امید به دولت بعدی. یعنی خشم باید با امید تبدیل به یک حرکت اجتماعی شود وگرنه همینی که هست می شود چرا رسانه های دشمن فقط به خشم پرداختند؟ چون می دانند مردم حکومتی کمتر از جمهوری اسلامی را نمی پذیرند. دستشان هم خالی است. آیا می توان با پهلوی، رجوی، اسماعیلیون، مسیح، کریمی، سیما ثابت و زاغری آینده ساخت؟ بنابراین هدف آنها عبور از ایران است. نه فقط جمهوری اسلامی. هدف آنها تفرقه، سوریه سازی، عدم اطمینان و غیره است. به همین دلیل از ناتو برای عملیات نظامی در ایران دعوت شده است.

این پیشنهاد را صادقانه در نظر بگیرید. البته این را صادقانه بنویسم که راه بسیار سختی در پیش رو دارید. چون باسواد دیگر بی سواد نمی شود، محترم تحقیر نمی شود، آن که طعم غرور را چشیده، برده نمی خواهد و… به هر حال این راه انقلاب است و نه چیز دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید