مهر 104 تخلف بازار کرونری / رفتارهای بهداشتی در نوروز باید کنترل شود


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814907

این موضوع در جلسه ستاد مبارزه با کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

صبح امروز در جلسه ستاد استانی و بویراحمد استان کهگیلویه از زندانی شدن 104 نفر از متخلفان کرونا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، جلسه ستاد فرماندهی ولیعهد کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی استاندار صبح امروز در تالار دولت تشکیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استاندارد در این نشست با اشاره به اینکه تزریق واکسن روند ثابتی دارد و همچنان از مردم تقاضا داریم از نوبت سوم واکسن کراون استقبال کنند، افزود: میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری در استان 9 دهم است. 9 دهم درصد.

گلم نژاد با بیان اینکه تشخیص بیماری در استان ادامه دارد، گفت: بیمارستان کرونای معین بسترهایی را فراهم کرده است که در صورت بروز حادثه آماده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: Omicron همچنان کشنده است.
وی افزود: مسئولان مربوطه باید برای سفر نوروزی تلاش کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به طرح بازار مشترک اشاره کرد و افزود: حدود 4 هزار بازدید با 188 مراجعه به مراجع قضایی و 104 پلمب انجام شد.
بنشی با بیان اینکه اصناف بارها دارای کد کیو نیستند و دلیل آن را عدم تزریق واکسن تاجی عنوان کرد، گفت: برپایی چادر در ورودی شهر برای تزریق واکسن در ایام عید در دستور کار قرار گرفت.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد گفت: 119 مجتمع گردشگری به سامانه ایران من و جانا متصل هستند و هر مسافری که قصد ورود به استان را داشته باشد از طریق این سامانه در جریان سلامت قرار می گیرد.

حسین زاده گفت: 120 تذکر شفاهی و 10 اخطار کتبی برای مقاصد گردشگری صادر شده است.

مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد با تاکید بر بازگشایی سفر و آمادگی خدمات رسانی گفت: در شهرستان بویراحمد خدمات گردشگری برای سفر اعلام می شود اما هیچ دستورالعملی برای خدمات گردشگری از سوی دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ نمی شود، بنابراین محلول ها را می توان بر این اساس گرفت. لازم را مطابق با رنگ ها بگیرید.

بنشی با بیان اینکه تهویه مناسب، رعایت فاصله 2 متری و استفاده از ماسک برای اماکن بسته را مورد توجه قرار داد، گفت: دستورالعمل خاصی برای اماکن عمومی اتخاذ نشده است که در ستاد خدمات گردشگری اعلام خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد گفت: 119 مجموعه گردشگری به سامانه ایرانی من متصل شد و هر مسافری که قصد ورود به استان را داشته باشد از طریق این سامانه از وضعیت سلامت مطلع می شود.

حسین زاده گفت: 120 تذکر شفاهی و 10 اخطار کتبی برای مقاصد گردشگری صادر شده است.

مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد با تاکید بر بازگشایی سفر و آمادگی خدمات رسانی گفت: در شهرستان بویراحمد خدمات گردشگری برای سفر اعلام می شود اما هیچ دستورالعملی برای خدمات گردشگری از سوی دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ نمی شود، بنابراین راه حل ها را می توان مطابق با خدمات توریستی اتخاذ کرد. لازم را مطابق با رنگ ها بپذیرید.

بنشی با بیان اینکه تهویه مناسب، رعایت فاصله 2 متری و استفاده از ماسک برای اماکن بسته را مورد توجه قرار داد، گفت: دستورالعمل خاصی برای اماکن عمومی اتخاذ نشده است که در ستاد خدمات گردشگری اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار در این جلسه با بیان اینکه در ایام شعبانیه هستیم، گفت: شهر رنگ و بوی این اعیاد را ندارد و مدیران باید تدابیری را در دستور کار قرار دهند. از تجمع در بازار نزدیک ID خودداری کنید.

هاشمی افزود: در رستوران ها، اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز بین راهی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید