آخرین اخبار واگذاری زمین رایگان به 3 خانوار خودرویی + جزئیات

آخرین اخبار واگذاری زمین رایگان به 3 خانوار خودرویی + جزئیات

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات توزیع رایگان 200 متر زمین به خانواده های سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین ها 50 تا 200 میلیون تومان است.

هادی عباسی در نشست خبری در پاسخ به تسنیم اظهار داشت: قانون جوانان وزارت راه و شهرسازی مقرر کرده است 200 متر مربع زمین به صورت رایگان در اختیار خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر متولد 3 آبان قرار گیرد. ، 1400.

وی افزود: البته این خانوارها باید هزینه آماده سازی زمین را بپردازند که این هزینه ها به صورت اقساطی با تنفس دو ساله و در مدت شش سال دریافت می شود.

وی با اعلام اینکه هزینه آماده سازی زمین حدود 50 تا 200 میلیون تومان است، تصریح کرد: تاکنون حدود 80 هزار نفر در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای دریافت زمین پس از ارتقای زمین مورد نظر در شهرهای دارای جمعیت ثبت نام کرده اند. زیر 500000. به عهده متقاضیان است. زمین به حدود سه هزار نفر تحویل داده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به تسنیم در خصوص مشکل برخی خانواده ها در شهر قم، گفت: طبق قانون جوانان جمعیت شهر قم بیش از 500 هزار نفر است، نمی توانیم تحویل دهیم. زمین به متقاضیان در این شهرستان در حال حاضر در سه شهر اطراف قم از جمله سلفچگان و چندین زمین آماده واگذاری به متقاضیان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید