اتمام پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت دولت در کردستان است

استاندار کردستان:

استاندار کردستان تکمیل پروژه های نیمه تمام را یکی از اولویت های کاری استانداری خواند و گفت: مردم این استان سال هاست که منتظر بهره برداری از پروژه های نیمه تمام هستند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم بهره برداری از پروژه مجتمع فرهنگی شهدای سنندج، سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ را نقطه عطفی در تاریخ این استان دانست و گفت: دستاوردهای سفر رهبری به استان. کردستان هنوز به خوبی توضیح داده نشده است.»

وی افزود: بسیاری از نسل های جدید به ویژه در دهه 80 و 90 از شرایط کردستان قبل از سفر مقام معظم رهبری به استان اطلاعی ندارند، بنابراین باید وضعیت توسعه استان قبل و بعد از سفر مشخص شود. رهبر معظم انقلاب.

استاندار کردستان تصریح کرد: استان فرهنگی کردستان به ویژه در شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان نیازمند فضاهایی مانند این پروژه فرهنگی است که امیدواریم به بهشتی برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود. ، و گواه حضور هنرمندان و تربیت استعدادهای توانمند در این عرصه است

زارعی کوشا با اشاره به ساختار شهر سنندج و لزوم توجه بیشتر به توسعه شهر ادامه داد: شهر سنندج ساختاری ناکارآمد و زمینه های فراوان دارد و به طور کلی بیش از 35 درصد ساختار استان ناکارآمد است».

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام را یکی از مهمترین اولویت های استانداری برشمرد و یادآور شد: مردم این استان سال هاست که منتظر بهره برداری از پروژه های نیمه تمام که بیش از 10 پروژه بوده است. سالها از شروع آنها امیدواریم در چهارمین سفر رئیس جمهور به استان شاهد تکمیل این پروژه ها و بهره برداری از آنها باشیم.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها