اصفهانی ها در بازی طولانی / اعزام اولین کاروان اصفهان به راهیان نور غرب


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836865

رئیس سازمان ارتش و راهیان نور سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بیش از 200 خادمان شهدای برادران و خواهران استان اصفهان برای صعود به استان کرمانشاه اعزام شدند. ارتفاعات منطقه عملیاتی بازی دراز.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عباس محمدی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: اردیبهشت 1360 و در اوج جنگ، عملیات مشترک سپاه و ارتش برای بازپس گیری رشته کوه لانگ گیم از رژیم باع آتیک عراق انجام شد. منطقه کوهستانی در شهرستان سرپل ذهاب و مشرف به دشت ذهاب قرار دارد و به دلیل سختی عملیات و صعب العبور بودن این منطقه، رزمندگان زیادی برای بازپس گیری این منطقه کشته شدند.

رئیس ارتش، راهیان نور و سازمان گردشگری سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همه ساله در سالروز عملیات بازی دراز کاروان های راهیان نور برای صعود ارتفاعات این منطقه کوهستانی 5 کیلومتر از این منطقه پیاده روی می شود و در بالای ارتفاعات مراسم یادبود برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه حدود 20 سال است که اجرا می شود و هر سال با شور و حرارت بیشتری دنبال می شود. امسال پس از دو سال حضور در تاج با حضور بیش از 30 هزار نفر از سراسر کشور به ارتفاعات بازی صعود کنید.«صبح طولانی دیروز (جمعه 15 اردیبهشت) ساخته شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه چهار دستگاه اتوبوس از استان اصفهان برای صعود به ارتفاعات بازی دراز اعزام شده است، گفت: بیش از 200 خادمان شهدا، برادران و خواهران اصفهانی به استان کرمانشاه اعزام و در این مراسم حضور داشتند.

رئیس ارتش، مسیرهای نوردی و سازمان گردشگری سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان گفت: متعلق به شرکت ذوب آهن امروز (شنبه 27 اردیبهشت ماه) به مناطق عملیاتی اعزام می شود. کردستان.

وی با بیان اینکه آمادگی اعزام بیش از 10 هزار زائر از استان اصفهان به مناطق عملیاتی غرب کشور را دارد، افزود: از ابتدای تیرماه کاروان های مردمی استان به کردستان اعزام می شوند.

سرهنگ محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 5700 سرباز از استان اصفهان در غرب کشور و منطقه کردستان به شهادت رسیده اند و شایسته است راهیان نور در غرب و راهیان نور در جنوب رفتار کنند. به طرز باشکوهی و مردم مودب باشند. با راه و مظلومیت شهدا در کردستان بیشتر آشنا شوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید