امام خمینی(ره) اسلام را در جهان معاصر زنده کرد

افسر ارشد ارتش هرمزگان:

فرمانده نظامی ارتش در هرمزگان گفت: نهضت امام خمینی (ره) سرآغاز انقلابی بود که در دنیای مدرن به اسلام جان داد و بسیاری از معادلات اسلام ستیزان را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

در هرمزگان در مراسم گرامیداشت ارتحال امام و شهدای 15 خرداد، امیر دریادار دوم جلیل مقدم فرمانده نظامی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا گفت: نهضت امام خمینی (ره). ) آغاز انقلابی بود که اسلام را در جهان زنده کرد. او مدرن شد و بسیاری از معادلات اسلام ستیزان را بر هم زد.

وی افزود: با توجه به تحولاتی که انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی و نقشه های جهانخواران به وجود آورد، استکبار جهانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود متعهد شد. می تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

امیر مقدم تصریح کرد: در سال های پس از انقلاب اسلامی بارها اثر حضور ائمه انقلاب را دیده ایم و بارها کشتی نظام اسلامی را در دریاهای طوفانی و تحولات سیاسی و نظامی نجات داده است.

فرمانده نظامی ارتش در هرمزگان در ادامه تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم امام، طرح تعیین و نامگذاری روزی به نام روز ارتش در فروردین در سال 57 بود. این اقدام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران پایداری انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب رشادت های زیادی برای دفاع از کشور از خود نشان داد و در اوایل جنگ تحمیل این مکتب و نهاد ارزشمند تنها سپر انقلاب اسلامی بود. در دفاع از وطن در برابر ارتش به شدت مسلح.

معاون مقدم یوگ نداجا تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ناخدای کشتی نجات انقلاب هستند و با تدبیر و درایت آنها کشور به سلامت از آشوب عبور کرده و به سمت قله در حرکت است.

وی تصریح کرد: به گفته کارشناسان غربی، نتیجه ماه ها برنامه ریزی و تلاش مجرب ترین کارشناسان با سخنرانی دو ساعته رهبر ایران از بین می رود و این نشان از رویکرد حکیمانه فرمانده معظم کل قوا است. به مشکلات و نمونه هایی از رهبری شریف در نظم نوین جهانی.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها