امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون دانشگاهی و ورزش زرهان


ساعت: 14:50
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887702

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون پاورلیفتینگ و کشتی منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به تحقق اهداف و ماموریت های مندرج در سند چشم انداز 1404، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و ایجاد زمینه هماهنگی و همکاری در اجرای برنامه ها و فعالیت های دوجانبه بین فدراسیون ملی ورزش و دانشگاه ها فدراسیون کشتی و ورزش های پهلوانی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در راستای تحقق اهداف مشترک ورزش در کشور و تامین بسترهای منحصربفرد فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و دانشکده های کشور و علاقه مندی قشر تحصیل کرده دانشجویان و اعضای کادر آموزشی دانشگاه ها تفاهم نامه همکاری بین دو فدراسیون ورزشی میهن اسلامی و لزوم توجه به نشاط و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمی، روحی، عاطفی و اجتماعی جامعه امضا شد. به ویژه دانشجویانی که مدیران و آینده سازان کشور هستند.

در این تفاهم نامه، ترویج منش و فرهنگ رزمندگی و اخلاق در نسل جوان، توسعه کمی و کیفی رشته های رزمی، رزمی و هنر مربیگری در دانشگاه ها، استفاده بهینه از منابع انسانی، مالی و علمی و… امکانات ورزشی دو فدراسیون.به ویژه در استان ها هماهنگی و هماهنگی برنامه های توسعه و ترویج ورزش های آموزشی-آموزشی و قهرمانی ورزش های زورخانه ای، پهلوانی و هنر مربیگری، توانمندسازی نیروی انسانی به ویژه دانش آموزان تربیت بدنی. در ترویج و توسعه ورزش های زورخانه ای، حمایت از غنی سازی اوقات فراغت، دانش آموزان با فعالیت های مفید و سازنده ورزش های قدرتی، تشکیل تیم های ورزش های قدرتی، ورزش پهلوانی و مربیگری در دانشگاه ها و شرکت در مسابقات و جشنواره های دانشگاهی کشوری و بین المللی با استفاده از امکانات دو فدراسیون به توافق رسیدند خواستند رسید امضا کنند.

همچنین تشکیل کمیته ورزش دانش آموزی، برنامه های استعدادیابی با تشکیل کارگروه مشترک دو فدراسیون، برگزاری دوره های مربیگری و داوری برای کارشناسان و دبیران تربیت بدنی در سطح کشور، استان و شهرستان، انجام پژوهشی- ورزشی. پروژه ها، کنفرانس ها، دوره ها از جمله موارد دیگر توافق شده در این تفاهم نامه، سمینارهای آموزشی برای توانمندسازی مربیان و اعضای هیئت علمی و کارشناسان تربیت بدنی است.

این تفاهم نامه همکاری بین هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و مهرعلی بارانچشمه رئیس فدراسیون کشتی و پاورلیفتینگ و با حضور علی دوست نایب رئیس فدراسیون و مدیرعامل سازمان تربیت بدنی دانشجویان برگزار شد. امور و کهوی دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی حضور داشتند. این فدراسیون امضا شد.

دیدگاهتان را بنویسید