برگزاری جشنواره هنری و ادبی «علمدار» در کرمانشاه


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917786

نماینده رسمی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اعلام کرد؛

افشین آزادی گفت: یکی از معروف ترین برنامه های دهه مقاومت جشنواره هنرهای ادبی علمدار است که در سالگرد شهید سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین آزادی در گفتگو با شبکه خبری مرصاد با اشاره به رویکرد سازمان بسیج هنرمندان برای گفتمان سازی، عقلانی سازی و تبیین اظهار داشت: این سازمان به صورت ستادی با رهبری و مدیریت 14 کانون در شهرستان ها فعال است. استان کرمانشاه.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: همچنین 10 انجمن هنری به عنوان کارشناس در حوزه های مختلف هنری از ابتدای سال تاکنون در مناسبت های مختلف سال برنامه های هنری و ادبی اجرا کرده اند.

وی بیان کرد: یکی از رویکردهای سازمان بسیج هنرمندان استان، تشکیل جبهه واحد هنری انقلاب اسلامی است که با تعامل و ارتباط مستمر با ادارات فرهنگی و هنری از جمله اداره فرهنگ و رهبری است. حوزه هنری انقلاب اسلامی، بنیاد حفظ آثار استان، نهاد کتابخانه ها، خدمات عمومی استان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و … می توانند در جهت پیشبرد مأموریت های سازمان گام بردارند. انقلاب اسلامی.

علاوه بر برگزاری مجالس شعر، کلاس های طراحی و خوشنویسی، برگزاری جشنواره های مختلف، برپایی بیش از 12 نمایشگاه عکس و کاریکاتور در موضوعات و مناسبت های مختلف از جمله سالگرد تصرف خرمشهر، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و بیشر حقوق آمریکا هفته بسیج دانش آموزی، عملیات مرصاد، ایام اربعین و … را بخشی از اقدامات این سازمان نامگذاری کرد.

آزادی با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از 60 برنامه توسط کانون های بسیج هنرمندان در سطح شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: همچنین پنجمین جشنواره دوسالانه عکس نور در بخش های رقابتی و غیر رقابتی و پروژه محور اجرا می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه های دهه مقاومت اشاره کرد و گفت: رویکرد برنامه های دهه مقاومت مردمی بودن است و با توجه به محبوبیت شهید والامقام سلیمانی در بین اقشار مختلف جامعه تلاش کرد. تا از ظرفیت افراد برای اجرای این برنامه های ویژه استفاده شود

آزادی افزود: یکی از معروف ترین برنامه های دهه مقاومت جشنواره هنرهای ادبی علمدار است که همزمان با سالروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در عرصه های مختلف هنری برگزار می شود.

به گفته وی، برنامه های گرامیداشت این دهه از 18 دی ماه در سراسر استان و شهرستان ها آغاز و تا 28 دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید