بهره برداری از فاز اول سپهر ماهان البرز فولاد تربت حیدریه تا 24 ماه آینده


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818695

سرمایه گذار پروژه فولاد سپهر ماهان البرز تربت حیدریه از بهره برداری از این پروژه طی 24 ماه آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، اباعبدالله الحی، سرمایه گذار اقتصادی فعال در ایران، با دکتر زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات که به عنوان شریک سرمایه گذار عراقی در این شهرستان فعالیت می کند، دیدار و گفتگو کرد. مجتمع فولاد ماهان سپهر البرز در دیدار با وزیر اقتصاد گفت. : بهترین بازمانده حق ایجاد اشتغال در مناطق فقیرنشین است و امید همه مردم به این دولت و عصر است و با توجه به توقعات بالای دولت انقلاب انشاءالله پرچم انقلاب اسلامی به آن خواهد رسید. مالک اصلی

وی افزود: دولت مقتدر بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست، بنابراین مهمترین مطالبه حل مشکلات مردم و اشتغال است و تا 24 ماه آینده فاز اول آن با حمایت دولت افتتاح می شود. “

عباد سرمایه گذار شرکت سپهر ماهان البرز نیز گفت: شرکت ماهان سپهر البرز در سال 1377 با سیاست گذاری در پروژه فولاد با خرید فولاد تربت حیدریه کار خود را آغاز کرد.

وی گفت: در فاز اول یک میلیون تن را وارد زنجیره خواهیم کرد و در فازهای بعدی به نیازهای ضروری کشور پاسخ خواهیم داد.

سرمایه گذار سپهر شرکت ماهان البرز گفت: برای فاز اول 36 ماه پیش بینی شده است و امیدواریم تا 24 ماه آینده فاز اول این پروژه راه اندازی شود.

وی گفت: برای اولین بار 80 درصد تامین تجهیزات این طرح با ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی انجام می شود.

عباد گفت: مزیت این پروژه نزدیک ترین پروژه احیا به سنگان و معادن افغانستان است و در این پروژه روزانه 6 هزار ورودی و خروجی داریم و 1200 متر راه آهن سراسری نیز در داخل پروژه فعال است.

سرمایه گذار سپهر شرکت ماهان البرز افزود: با تلاش و حمایت فاضلاب شهری در اختیار فولاد تربت حیدریه است و از منابع آب زیرزمینی استفاده نمی شود.

عباد گفت: خط لوله 24 اینچ در نزدیکترین نقطه به ما قرار دارد و برای ذوب و احیا به برق نیاز داریم و نسبت به برق مازاد استان برتری زیادی داریم و در این پروژه مشکلی از نظر برق نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید