تیم ملی ایران از زلزله ترکیه جان سالم به در برد!

در آن زمان نخست وزیر ورزش ترکیه اعلام کرد که تمامی سازمان های ورزشی این کشور و تمامی مسابقات ورزشی به حالت تعلیق درآمده تا ظرفیت ورزش ترکیه برای کمک به زلزله زدگان فراهم شود و به این ترتیب مسابقات سوپرلیگ نیز برگزار شود. بسته شود

تعطیلی سوپرلیگ در شرایطی رخ داد که سه بازیکن ایرانی در لیگ ترکیه بازی می کنند. علی کولی زاده که هفته گذشته در استانبول به شاگردان بساک صاهر پیوست و مجید حسینی و علی کریمی در کایسری اسپور به کار خود ادامه می دهند.

در این راستا نکته مهم این است که زلزله در منطقه ای بسیار دور از استانبول رخ داده است و احتمالا گلی زاده حتی این زلزله را احساس نکرده است. همچنین فاصله 400 کیلومتری محل زلزله تا قیصر این شهر را از آسیب زلزله مهیب مصون کرده است.

مورد جالب اما مربوط به سعید عزت اللهی است که چند روزی به همراه ویلی در تمرینات آنتالیا حضور داشت اما درست یک ساعت مانده به زلزله 7.4 ریشتری ترکیه را به همراه دیگر بازیکنان ویلی به مقصد دانمارک ترک کرد. از این زلزله زمین لرزه در آنتالیا کاملا احساس شد.

همزمان تصاویری از ورزشکاران ترکیه ای در حال درخواست کمک از مردم در اینترنت منتشر شد که در این میان پربیننده ترین ویدئو مربوط به ولکان دمیرل، دروازه بان سابق تیم ملی ترکیه است که با چشمانی اشکبار از مردم درخواست می کند. آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا شرایط اصلا خوب نیست.

همزمان مدارس در ترکیه به مدت یک هفته تعطیل است و وزیر ورزش این کشور نیز تاکید کرد که احتمال تمدید تعلیق مسابقات ورزشی وجود دارد که در این صورت وضعیت سه ملی پوش ایرانی به پایان خواهد رسید. نا معلوم.

تیم ملی ایران از زلزله ترکیه جان سالم به در برد!

دیدگاهتان را بنویسید