حسین شریعتمداری: مخالفان جمهوری اسلامی بی سواد و حریص هستند

حسین شریعتمداری: مخالفان جمهوری اسلامی بی سواد و حریص هستند

نمی بینید چه شخصیت های برجسته ای (!) با جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند؟! که؟! این فوتبالیست بی سواد! چنین بازیگر زن در پای است! فلان روزنامه نگار فراری! فلان گروه تروریست و فلان گروه منافق فراری و کاسلی و فلان! … خب لیست این بی سوادها و دست و پا چلفتی ها رو ببین! چه می بینید کدام یک را می توان کم اهمیت ترین و کمترین فردی دانست؟!

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در متن کوتاهی که امروز در این روزنامه منتشر شد، از آغاز انتشار روزنامه ای نوشت که قرار بود تاریخ روزنامه نگاری ایران و منطقه را متحول کند اما کوه. یک موش به دنیا آورد

حسین شریعتمداری در بخش Point شماره امروز روزنامه کیهان نوشت:

1- روزنامه آيندنگ اولين شماره خود را در ارديبهشت 1346 منتشر كرد، مديريت اين روزنامه بر عهده داريوش همايون دربار، وزير اطلاعات و جهانگردي، قائم مقام دبيركل حزب رستاخيز و سخنگوي دولت آموزگار بود. دست اندرکاران روزنامه آیندهنگ قبل از انتشار این روزنامه تبلیغات گسترده و پرحجمی را آغاز کرده بودند و در آگهی های خود از تولد روزنامه ای در آینده نزدیک خبر می دادند که تاریخ روزنامه نگاری ایران و منطقه را متحول می کند! روزنامه های کیهان و اطلاعات به عنوان دو روزنامه برجسته آن روزها از تمسخر آشکار و ضمنی دست اندرکاران انتشار آتی در امان نماندند.

سرانجام در 4 آذر 1346 اولین شماره روزنامه آیندهنگ منتشر شد و مشخص شد که کوه آیندهنگ پس از این همه تبلیغات، موش به دنیا آورده است! همان روز مجله توفیق با تیتر بزرگی روی جلد خود نوشت: «مدیران کیهان و انتشارات اطلاعات روزنامه آیندهگ به یکدیگر تبریک گفتند»!

2- در اغتشاشات اخیر، برخی از مقامات آمریکایی و سران کشورهای اروپایی با اپوزیسیون ایران دیدار کردند و فیلم و عکس این دیدارها را به طور گسترده منتشر کردند! و چی؟! مردم دنیا بیایید ببینید کار جمهوری اسلامی ایران تمام شده است! چرا؟!

خوب، نمی بینید چه شخصیت های برجسته ای (!) با جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند؟! که؟! این فوتبالیست بی سواد! چنین بازیگر زن در پای است! فلان روزنامه نگار فراری! فلان گروه تروریست و فلان گروه منافق فراری و کاسلی و فلان! …

حالا لیست این افراد بی سواد و دست و پا چلفتی را ببینید! چه می بینید کدام یک را می توان کم اهمیت ترین و کمترین فردی دانست؟! ادعای این گروه شبیه به ماجرای آن قلدری است که گفته در یک فیلم معروف و معروف حضور دارد! به او گفتند: ما فیلم را دیدیم، اما از تو خبری نشد! و جارو گفت: اون صحنه ای که بازیگر اول فیلم میخواست از خیابون رد بشه رو ندیدی؟! همانجا کنار پیاده رو ایستاده بودم که مدیر مدرسه به من اشاره کرد و گفت: “لعنت کن!” داریم فیلم می گیریم!

3- یک بار دیگر به لیست چند نفری که مقامات آمریکایی و اروپایی به عنوان مخالف ایران با آنها ملاقات می کنند نگاه کنید و برای آنها کف و سوت بزنید! و جایگاه و جایگاه آنها را با جایگاه و جایگاه وطن پرستانی که غربی ها برای مخالفت به آنها خیانت کردند و در چهار دهه قبل کف زدند و هو کردند مقایسه کنید! بنی صدر، رئیس جمهور ناخدا افضلی، فرمانده نیروی دریایی ارتش. تیمسار مدنی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و… آیا این مقایسه به وضوح اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی تقریبا رو به زوال غرب در مقابله با انقلاب اسلامی را نشان نمی دهد؟ عربی و مخالفت درپیتی، آیا مصداق این بیت «جایی که عقاب پر می ریزد وزن پشه چقدر است» نیست؟!

دیدگاهتان را بنویسید