حماسه ۹ دی مظهر بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و حق و باطل شناسی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

ابراهیم عزیزی روز شنبه به یاد اپ 9 دسامبر وی به مردم اردبیل گفت: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی گفت: حماسه 18 آذر غبار و نقاب مدعیان دروغین و مصلحت اندیشان را زدوده و در این روز تاریخی درک ماست. ملت باطل، مدعیان، سعادت خواهان و مصلحت اندیشان را خواهد بخشید.» شناخت و رفت.

وی ادامه داد: مردم اردبیل در شکل گیری انقلاب اسلامی و ارزش های ناب اسلام به ویژه فرهنگ ناب تشیع در طول تاریخ نقش بسزایی داشتند و در سال 1387 یک روز مانده به 18 آذر در دفاع پیشگام بودند. آرمان های اسلام.انقلاب.

9

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی کشور افزود: مردم رشید ما در 18 دی ماه سال 87 و قبل از آن اسرا را از نقاب و غبار شناختند و مردانه برای یاری دین خدا به پا خاستند.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی در تشریح برخی از دستاوردهای 20 دی اظهار داشت: اولین دستاورد این روز بزرگ و سرنوشت ساز افزایش اقتدار نظام اسلامی و صلابت نظام اسلامی است. پس ملت ما 9 دی را به فرصتی برای تقویت نظام اسلامی تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران تلاش کردند به بدنه انقلاب لطمه بزنند، اما مردم ما در نهمین روز به حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی جان تازه ای بخشیدند و ثابت کردند که در برابر هر توطئه ای که بخواهد به نیروی انقلاب آسیب برساند. انقلاب اسلامی وارد میدان می شوند.

این کارشناس سیاسی به رفع نقاب و غبار به عنوان دومین دستاورد 18 آذر اشاره کرد و گفت: مردم فهیم ما در این روز تاریخی مدعیان دروغین، رفاه طلبان و مصلحت اندیشی خود را شناختند و به صف مصلحت نظام نپیوستند. جویندگان و شعارهای مدعیان دروغین

عزیزی در تشریح سومین دستاورد 18 آذر اظهار داشت: عده ای از دیرباز برای رفراندوم شعار می دهند، حماسه 18 دی برای کسانی که می خواستند از تداوم ارزش های مردم جلوگیری کنند، رفراندوم مهم ملی بود. انقلاب و نشان داد که مردم مدافع اسلام، نظام اسلامی و مقام ولایت فقیه ولی فقیه و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را از دیگر دستاوردهای 18 آذرماه برشمرد و افزود: نظام اسلامی از نخستین روزهای پیروزی، تابع و تابعیت نظام اسلامی بود. مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت همه پیروان مکتب ناب نبوی، علوی و فاطمی بود، اما در 18 دی زمینه برای ارتقای مقبولیت و حقانیت نظام اسلامی فراهم شد و از سوی دیگر جریان قیام خود را از دست داد. مشروعیت، مقبولیت و هر آنچه در همان روز به دنبال داشت.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی با بیان اینکه در سایه 18 آذر اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را به همه جهانیان ثابت کردیم، گفت: بزرگترین بازدارنده و سرمایه اجتماعی ما ملت ماست هر چند که ما توانایی تولید انواع تسلیحات و تجهیزات را داریم و هر آنچه در اندیشه دشمن نمی گنجد در اختیار داریم، اما ثابت کرده ایم که مردم ما چهار دهه بازدارنده هستند.

وی با بیان اینکه این حرکت تاریخ ساز عمق رابطه مردم و رهبری را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: همچنین در سایه 18 دی امکان شناخت جریان های غرب و بیگانگان برای توده های مردم فراهم شد. حتی در سایه 9. مدل های جدیدی برای دوستی و دشمنی همه معرفی کردیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: غربی ها در طول این سال ها تخمین های اشتباهی انجام داده اند و ظرفیت خنثی سازی حرکت عظیم ملت ایران را فراهم کرده اند، اما در 18 آذر این تخمین ها غلط ثابت شد و در 18 آذر به نمایش همه جانبه تبدیل شد. توسعه ملت ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تقویت اعتماد به نفس و مقابله با شبهات را از دیگر دستاوردهای حماسه 18 دی برشمرد و گفت: در سایه 18 آذر، حرکت پیچیده سلطه. سیستم و سرویس های جاسوسی خنثی شد و ناکارآمدی تئوری های غربی ثابت شد و نشان داده شد که این نسخه ها حداقل برای مردم ایران جایی ندارد.

وی با بیان اینکه پای اصول انقلاب ایستاده ایم، تصریح کرد: دنیا بداند ملت بزرگ ما طلاب مکتب عاشورا و عاشقان مکتب فاطمه زهرا(س) پای اصول انقلاب ایستاده اند و منحرف نمی شویم. از این اصول و آرمان های انقلاب و دستاوردهای آن.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود حسرت گذشتگان غرور آفرین، سردرگمی حال و آینده ناامید کننده را سه راهبرد دشمن در مقابله با ملت ایران خواند و گفت: این سه راهبرد دشمن در مقابله با ملت ایران است. امروز ملت ایران این پیام را به نظام داد که ما شما را از راهبرد پشیمان کردن ملت ایران از گذشته خود پشیمان خواهیم کرد و نمی گذاریم راهبردهای شما نه در جغرافیای ایران اسلامی، نه در جهان اسلام و نه در جهان اسلام محقق شود. در جبهه مقاومت.stana.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران با حماسه 1402 ثابت کردند که هرگز از راه پرافتخار خود پشیمان نخواهند شد و تجدید میثاق را در سایه هدایت های رهبر فرزانه می دانند. انقلاب وظیفه دینی، انقلابی و دینی آنها باشد این پیام 18 دی 1402 است.

عزیزی گفت: ما از مردم اردبیل به دشمنان ملت ایران اعلام می کنیم که اگر کوچکترین آسیبی به امنیت ملت ایران وارد کنید، همه دنیا را برای شما خطرناک می کنیم و اگر به دنبال سلب آرامش ما هستید. ، ما تمام دنیا را برای شما خطرناک می کنیم و اول از همه باید تابوت های خود را سفارش دهید.


آیا این خبر مفید بود؟