حمله پیشکسوت استقلال به اقدام عجیب سرخابی ها

حمله پیشکسوت استقلال به اقدام عجیب سرخابی ها

حسن روشن پیشکسوت فوتبال استقلال درباره اظهارات پرشمار استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر گفت: بدترین اتفاقی که در فوتبال ایران می تواند بیفتد این است که دو باشگاه بزرگ کشور علیه هم بیانیه و شعار بدهند. ما بدتر از نتیجه دربی سال 52 نیستیم که استقلال 6 گل از پرسپولیس دریافت کرد. بعد از آخرین علامت داور مسابقه، بازیکنان استقلال یک روز نشستند و پرسپولیسی ها هم چون در تیم ملی با استقلال دوست بودند، کنارشان نشستند و هیچ شادی غیرعادی نداشتند. به هر حال فوتبال همین است و هزاران اتفاق می افتد. سپس دربی مرحوم جعفر کاشانی، مرحوم همایون بهزادی، حسین کلانی و… بالا و پایین نپرید و 6 گل نشان نداد. حسروانی فردای دربی دسته گلی به اندازه یک اتوبوس برای علی عبده مالک باشگاه پرسپولیس فرستاد. من هنوز عکس این گل را دارم. دو روز بعد، حسروانی پرسپولیس را به دفتر بانوان استقلال دعوت کرد و به آنها شام و جشن داد! جشنی با حضور استقلالی ها. آن موقع وضع همین بود، نه مثل الان که برای هم شمشیر می کشند.

روشن ادامه داد: شاید دو بازیکن در زمین با هم دعوا کنند، عصبانی شوند یا هر چیز دیگری، اما سرمربی مرکز ثقل این ماجراهاست و اصلا نباید تنش ایجاد کند، ابتدا باید سراغ مربی برنده برود و دست بدهد. ، در صورت پیروزی عصبانی نشوید و سینه خود را نپوشانید. نمی دونم چرا اینقدر بد شدیم که عاشق شدیم. این اعمال و رفتارها توسط بینندگان سکوها جذب می شود. آیا این چیزها زشت نیست؟

وی با بیان اینکه برخی از پیشکسوتان دو باشگاه نیز رودررو هستند، خاطرنشان کرد: وقتی سیل می آید همه را با خود می برد. این افراد چقدر در تیم هایشان بودند و آیا ستاره هایی بودند که اینطور صحبت کنند؟ چرا امثال علی جباری حرف نمی زنند؟

دیدگاهتان را بنویسید